Mutsi loistaa taas *valitus äidistä*

Marsupilami--

Aktiivinen jäsen
24.03.2008
1 433
0
36
Tämä on kait turhaa valitusta, mutta minun päähäni ei mene.
Onko teistä ok, että mummo ( minun äiti ) lupailee lapsille ottaa hoitoon ilman, että minulle puhuu ensin?

Ja toinen,mikä saa minut näkemään punaista. Illalla 9 jälkeen laittaa viestiä, Tuo tyttö huomenna, ja hae keskiviikkona-

:headwall:

Ihanaahan se on, että tykkää pitää lapsia, mutta pikkasen pitempi ja järkevämpi suunnittelu oisko liikaa vaadittu?

No kyllä mun äitikin on lapsille sanonut, että mummi ottaa hoitoon.. Mut meillä on läheiset välit ja luottamus pelaa, ei se mua haittaa jos "ilman mun kuulemmista" pyytää lapsen yöksi.

ei haittais pätkääkään. Meillä neiti mummolla hoidossa kaikki arkipäivät (ei tänään),jotta äiti saa lukea kirjastossa. Välillä neiti ja mummo suunnittelee yhdessä yöreissuja ja sit mulle ilmoitetaan asiasta.

Minä tykkäisin jos joku pyytäisi lapsiamme luokseen yöksi. Anoppi kyllä esikoista hakee kerran viikossa päiväksi luokseen, ja se on tosi ihana juttu :heart: Nykyään kuopuskin pääsee n. kerran kuussa kun on jo vähän isompi tyttö eikä vauva enää :)
Mutta joskus olisi ihana jos joku pyytäisi yöksikin :)
Itse kysytään että sopisiko että tytöt tulisi yöksi jos on joku tärkeä meno. Harvoin on lapset siis yötä poissa kotoa.
Nytkin tuntuu että väsyttää niin kovin että mieluusti antaisin lapset pariksi yöksi mummolaan :)