Muta ärsyttää, kun miehet on aina niin "kilttejä" koska olen ruma :,(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rumaankanpoikanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rumaankanpoikanen

Vieras
Siis olen oikeasti ruma nainen. Olen jo nykyisellään (34v) sinut asian kanssa, mutta nuorempana ja etenkin koulukiusattuna se oli kamala asia. Vielä 25-vuotiaanakin kuljin katsoen maahan, koska en halunnut nähdä vastaantulevien katseita.

Olen huomannut, että miehet suhtautuvat minuun oudosti. Silleen hymyillen ja keimaillen, kiltisti. Ja ärsyttää, kun tiedän sen johtuvan vain siitä että säälivät rumuuttani :( Äsken ovellani kävi kuusentuoja, ja taas hymyili ja iski silmää. Toki voihan hän tehdä niin kaikille naisille, mistäpä minä tiedän, mutta jotenkin vaan sitten masentaa itseäni koska uskon miehen tekevän niin että ruma nainen piristyisi. Ja rumalta naiselta saa pieneen flirttiin helposti vastakaikua.

No voi jumalauta. Olisitko sä tyytyväinen jos ne sen sijaan sylkisivät sun naamalle ja juoksisivat karkuun? Kyllä mä ainakin olen ystävällinen kaikille naisille ulkonäköön katsomatta.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27712939:
jos sä vaan luulet olevas ruma. :O

vastaavia tapauksia on ollu tällä palstalla ennenkin.

Nojoo :D Jos on kuule naurettu ulkonäölle ala-asteen ja yläasteen ajan, niin eiköhän se aika pitkälle tarkoita että on tosiaan ruma. Mutta ei se mitään, en minä missiksi enkä malliksi aiokaan ;)

Joopa joo. Kauneus on katsojan silmissä. En minä ainakaan osaa eritellä, että minkänäköinen olisi mun mielestä ruma ihminen. Ja sit taas jokainen sanoo ihan takuuvarmasti eri asioita, mitkä tekevät ihmisestä ruman. Sama juttu, kun jokainen sanoo eri asioita, mitkä tekevät ihmisestä kauniin.

Sen uskon, että koulukiusaaminen voi jättää pysyvät jäljet ja ajatukset omasta rumuudesta, mutta kyllä jokainen ihminen on kaunis omalla tavallaan.

[QUOTE="aapee";27712946]Nojoo :D Jos on kuule naurettu ulkonäölle ala-asteen ja yläasteen ajan, niin eiköhän se aika pitkälle tarkoita että on tosiaan ruma. Mutta ei se mitään, en minä missiksi enkä malliksi aiokaan ;)[/QUOTE]
Tajuat kai, että ulkonäkösi on muuttunut noilta ajoilta?!
Lapsena ruma voi olla kaunis aikuisena ja päin vastoinkin se on mahdollista, että kaunis lapsi muuttuukin ajan kanssa ei-niin-kauniiksi.

Itse kuoriuduin rumasta kuorestani aikuisena ja olen jopa saanut niiltä haukkujilta kateellisia katseita ja tunnustuksia ulkonäöstäni.

Eikö ne mieluummin kohtelisi tylysti, jos ajattelisivat, että olet ruma? Vai meinaatko, että niillä on huono itsetunto, joten ne etsivät rumia naisia, joille flirttailla?

Mitä sun seurustelukumppanit on sanoneet ulkonäöstäsi? Oletko heille sanonut, että pidät itseäsi rumana?

Uskon, että olet ruma, mutta rumuus ei ole syynä miesten käytökseen vaan persoonallisuutesi. Olet kiltti tyttö, joka rumilla naisilla on vähän huono juttu, kun paremmin pärjäisi reippaana, neutraalina asiallisena naisena tai "jätkänä" (oman persoonan mukaan). Kun ei ole kaunis, niin saa sellaisena ujosti hymyilevänä "tyttönä" sääliä osakseen. Pitäisi löytää itsestä sellainen rooli ja persoona, joka on realistinen ja aikuiselle sopiva. Harjoittele siitä ulos, kun kauniin kiltin naisen kohtelua et voi koskaan saada ja aika on ajanut muutenkin tyttöydestä ohi (tai pitäisi olla, mutta pohdiskelet edelleen samoja juttuja).

Enemmän kuulostaa siltä, että olet puhjennut kukkaan sitten yläastevuosien. Ja vaikka sinua olisi haukuttu rumaksi ylasteella, ei se tarkoita, että olisit silloinkaan ollut ruma. Erästä ystävääni, joka oli Winona Ryderin kaksoisolento, haukuttiin rumaksi. Toista arvosteltiin leveästä perseestä, ja tämä teki mallintöitä.

Ei ne miehet rumille naisille flirttaa, usko huviksesi. Joko ovat neutraalin kohteliaita tai useat jopa kohtelevat kuin ilmaa.

Ala-asteella ja ylä-asteella keksitään ihan päästä syitä mistä kiusata. Itse asiassa voi olla täysin päinvastoin ja sua on kiusattu siksi, että on oltu kateellisia sun hyvästä ulkonäöstä. En perustaisi mielipidettä omasta ulkonäöstä sen perusteella mitä yläasteella on sanottu. Ja sitä paitsi ihmiset muuttuu paljon iän myötä, ehkä tulit kauniimmaksi myöhemmin. Nimittäin ei miehet flirttaile rumien kanssa, ne flirttailee kauniiden kanssa. Eli näillä tiedoilla tullaan kyllä siihen lopputulokseen, että sä olet kaunis etkä ruma.

Jos olisit isorintainen blondi silloin miehet puhuisivat rinnoillesi. Jos olisit" liian" kaunis sinua pidettäisiin tyhjäpäänä ja saisit kokoajan todistella että, älyäkin löytyy. Joten kannatta olla kaltaiseni Muumimamma jolle miehet puhuu kiltisti.... Kyllä se oma mies flirttaileekin. Mutta ei muut. Olen kai liian äidillinen, vaikka en ulkonäöltäni äidillinen olekkaan...mielestäni.... Ainakin minua kuunnellaan ja otetaan vakavasti....

Mä en usko hetkeäkään että mies ehtisi oviaukossa pohtimaan noin syvällisiä, että onpas ruma nainen, pitää piristää häntä vinkkaamalla silmää.

Eiköhän se kuusentuoja loksauttanut leukansa sut nähdessään ja siinä samassa iski silmää piparin toivossa :whistle:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: päätön

Yhteistyössä