Mut sitten jätettiin facebookissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaana"

Vieras
Siis luulin, että vaan 13-vuotiaat harrastaa tätä. Sain lukea facebookista, että miesystävä on alkanut seurustelemaan jonkun toisen kanssa. Tällä hetkellä kyllä tuntuu vaan siltä, että parempi, että pääsin eroon jos mies on tuollainen idiootti, että ei voi edes päin naamaa sanoa, että ei halua olla enää yhdessä.

tiesikö mies, että te sun mielestä seurustelitte? Mun mies ei ole kuulema monenkaan kans seurustellut, vaikka tiedän usemmankin tyttöystävän olleen (ovat vain tapailleet) ja ainakin osa näistä on mielestään seurustellut hänen kanssaan.

No hui, luulin aina että on ihan urbaanilegendaa että joku on tullut jätetyksi tekstiviestillä/facebookissa/sähköpostilla.

Mutta mutta...ei ehkä ole kovinkaan "hyvä saalis" sellainen mies joka ei osaa sanoa suoraan ettei halua jatkaa seurustelua joten tuskin menetit mitään. Ei muuta kuin nassu kohti uusia haasteita ja uutta AIKUISTA miestä katselemaan !

Mulla kans yks Fb:ssa yks mies, jonka kanssa käytiin treffeil kerran viime syksynä.
Ei natsannu siinä mieles, mut aina välillä on kyselly kuulumisia ja et josko kenties kahville mentäs.
Ja nyt katsoin sen profiilia kun tuli juttua et onko yhden ystäväni tuttu tämä mies niin
sehän onkin ollut kihloissa jo tammikuusta lähtien ja viimenen kahvitteluviesti on maaliskuulta.
Siis ihan uskomatonta. On varmaanki kiva olla sen muija.
Ja kyllä hävis mun kavereista nyt sit lopullisesti.

Aikanaan kun erosin kihlatustani niin olin ollut vaisu pitkänaikaa ja miettinyt eroa. Mies sitten kerran sanoi puhelimessa mulle että parempi meidän on varmaan erota ja totesin että nainhän se on. Eli puhelimessa asia sanottiin vaikka samankaton alla asuttiin. No kun mies tuli kotiin, niin itki että ei oikeesti halua erota eikä voi elää ilman mua. Mutta itse olin helpottunut ja pakkasin kamani ja lähdin. Kumpikin meistä on tahoiltaan naimisissa.

Alkuperäinen kirjoittaja hippiäitee;26081219:
No hui, luulin aina että on ihan urbaanilegendaa että joku on tullut jätetyksi tekstiviestillä/facebookissa/sähköpostilla.

Mutta mutta...ei ehkä ole kovinkaan "hyvä saalis" sellainen mies joka ei osaa sanoa suoraan ettei halua jatkaa seurustelua joten tuskin menetit mitään. Ei muuta kuin nassu kohti uusia haasteita ja uutta AIKUISTA miestä katselemaan !

Kyllä näitä riittää. Miun exä päätti avioliiton tekstiviestillä. Tsemiä ap!

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26084133:
Kyllä näitä riittää. Miun exä päätti avioliiton tekstiviestillä. Tsemiä ap!

Eikö toi ole ihan normaalia Jenkkilässä.
Eihän vaan ollut Ipod- typo, I wanna leave u VAI I wanna love u?

[QUOTE="uskomatonta";26081514]Mulla kans yks Fb:ssa yks mies, jonka kanssa käytiin treffeil kerran viime syksynä.
Ei natsannu siinä mieles, mut aina välillä on kyselly kuulumisia ja et josko kenties kahville mentäs.
Ja nyt katsoin sen profiilia kun tuli juttua et onko yhden ystäväni tuttu tämä mies niin
sehän onkin ollut kihloissa jo tammikuusta lähtien ja viimenen kahvitteluviesti on maaliskuulta.
Siis ihan uskomatonta. On varmaanki kiva olla sen muija.
Ja kyllä hävis mun kavereista nyt sit lopullisesti.[/QUOTE]

Kihloissa oleva ei saa käydä kahvilla kavereiden kanssa? Ja kaverinahan sinä olet miestä pitänyt, kun tiesit, ettet hänestä muuta halua. Vai hyväksytkö kavereiksi ainoastaan sinkkuja?

Mun kaveri kans järkyttyi hiljan, kun puhuivat 10v:n avioliiton jälkeen miehen kanssa erosta (siihen tyyliin, että ei kai tässä muu auta kuin erota). Ja vartti keskustelun jälkeen mies oli päivittänyt faceen stauksekseen sinkku :O Tuli pikkasen kyselyitä saman tein (tuli suurimmalle osalle kaveripiiriä ihan puun takaa tämä ero). Vaimo itse ei ollut edes facebookissa, joten kuuli asiasta vasta kun kaverit alkoivat soitella perään, että mitä tää tarkoittaa. Olisi kuulemma halunnut ensin kertoa asiasta vanhemmilleen jne. Ja ero ei ollut ennen tota miehen päivitystä edes loppuun lyöty, ton tempauksen jälkeen kylläkin :D

Mun kaveri jätettiin aikanaa peiliin liimatulla Post-it -lappusella. Jättäjä (mies) oli hirveä Sinkkuelämää-fani ja kuvitteli ilmeisesti olevansa "Kiho" (jos se nyt oli se, joka sen tempun teki, en muista). Naurettiin kaverin kanssa itsemme ihan tärviölle. :D

Kiitos kaikille. 25-vuotias "mies" on kyseessä. Kyllä itelläkin on tosiaan tällä hetkellä sellanen ero, että parempi ilman tuollaista, mutta tietysti surullinen olo. Nyt yritän sitten selvittää miten saisin tavaroitani häneltä takaisin. Huoh.

Mistä näitä keskenkasvuisia "miehiä" riittää? Tsempit sulle, ap.

Omassa kaveripiirissä löytyy tapaus, jossa pari oli seurustellut useamman vuoden. Mies kuitenkin löysi uuden, mutta ei millään saanut sanottua sitä silloiselle naiselle. Piti sitten vajaan puoli vuotta kahta naista, kunnes tämä uusi ilmoitti miehelle, että nyt pitää jättää entinen ja alkaa virallisesti seurustella. Mies sitten ratkaisi asian niin, että jouluaattona naisen vanhempien luota joululounaalta tullessa ilmoitti, että tää oli tässä, sanoi hyvää joulua ja lähti saman tien. Uusi nainen odotti pihalla. Sinne meni se vuosien yhdessäolo. Ja ihan normaalilta, vajaa 30v mieheltä vaikutti siihen asti.

[QUOTE="vieras";26084244]Oletko jo jutellut miehen kanssa, ja varmistanut, että kyse on tosissaan seurustelusta eikä esim jostain kaveriläpästä?[/QUOTE]

En ole kun en mä saa sitä kiinni. Kyllä se ihan tosissaan oli.

[QUOTE="vieras";26084168]Kihloissa oleva ei saa käydä kahvilla kavereiden kanssa? Ja kaverinahan sinä olet miestä pitänyt, kun tiesit, ettet hänestä muuta halua. Vai hyväksytkö kavereiksi ainoastaan sinkkuja?[/QUOTE]

No siis mies kyllä halus enemmän.
Ilmotin jo ekojen treffejen jälkeen et ei kiinnosta, se viestitteli aina välillä et jos ny tutustuttas ja kun musta kovin tykkäs ja ehkä kun oppisin tuntemaan miehen niin mäkin ihastusin.
tätä oli useampaan kertaan viesteissä, et ei kyl hän ihan kaveripohjalta ollu mun mielestä liikkeellä.
ollaan juteltu kun jossain törmätty ja noin ja sillonkin tullu tunne et jotain muuta olis meijän välillä. enkä nyt ees kutsuis kaveriks, tuttu ehkä.
ja ei kuitenkaan kertonu missää välis et on menny kihloihin kun kahville pyyteli. mulla vaan mielessä et yrittää iskeä yhä edelleen siis meikäläistä...

Yhteistyössä