Mut on jätetty!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Kämppä on ihan hiljainen ja moon yksin.. :snotty:

Ja nyt kun mulla on niin oivasti rauhaa ja hetki aikaa, niin sekosin kaalimadossa enkä nyt sitten osaa tilata sieltä mitään :xmas:
:eek: mä en järkyttynyt sun puolesta :hug: jos nyt ees jonkun kivan pikku lelun saisit valittua :D

Alkuperäinen kirjoittaja BDB:
Mä tilasin just uuden chokerin!! :D Ihan täpinöissäni täällä :D

Kyllähän sieltä kaalimadosta löytää vaikka mitä.. :whistle:
Uuh, nice :D

Ja löytäähän sieltä, nimittäin liikaa vaihtoehtoja. Olo on niinku ois karkkihyllyllä - ei vaan osaa päättää mitä tekis mieli :p

Alkuperäinen kirjoittaja BDB:
Mä tilasin just uuden chokerin!! :D Ihan täpinöissäni täällä :D

Kyllähän sieltä kaalimadosta löytää vaikka mitä.. :whistle:
Uuh, nice :D

Ja löytäähän sieltä, nimittäin liikaa vaihtoehtoja. Olo on niinku ois karkkihyllyllä - ei vaan osaa päättää mitä tekis mieli :p
Juuh, mustaa nahkaa ja niittejä.. ;) :p

Tiedän tunteen, joskus itte kans siel pyöriny :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuule... aina kannattaa itseensä panostaa :whistle: :saint:
Juuh, tietenkin. Siksi mä haluankin nyt ehdottomasti ainakin äljäkkeelle kikkelin varteen sellasen nami-jutskan :D Ja niiiiiin paljon muutakin pitäis, uus dildokin ois paikallaan :ashamed:

vieras
Juuh, tietenkin. Siksi mä haluankin nyt ehdottomasti ainakin äljäkkeelle kikkelin varteen sellasen nami-jutskan :D Ja niiiiiin paljon muutakin pitäis, uus dildokin ois paikallaan :ashamed:
Mä haluaisin kanssa uuden dildon. Mietin, että oiskohan tuommoinen kiihottimella varustettu kapistus mistään kotoisin =)

Mä haluaisin kanssa uuden dildon. Mietin, että oiskohan tuommoinen kiihottimella varustettu kapistus mistään kotoisin =)
Hei, sana "kiihotin" riittää ainakin mulle. Jos se ei kiihota sanan varsinaisessa merkityksessä, niin sitten se kutittaa ja tekee homman hauskaksi :D

vieras
Hei, sana "kiihotin" riittää ainakin mulle. Jos se ei kiihota sanan varsinaisessa merkityksessä, niin sitten se kutittaa ja tekee homman hauskaksi :D
:LOL: :LOL:

älä ainakaan sitä missä on ne pupukorvat
On aivan paska.

Yhteistyössä