mä en järkyttynyt sun puolesta :hug: jos nyt ees jonkun kivan pikku lelun saisit valittuaAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Kämppä on ihan hiljainen ja moon yksin.. :snotty:
Ja nyt kun mulla on niin oivasti rauhaa ja hetki aikaa, niin sekosin kaalimadossa enkä nyt sitten osaa tilata sieltä mitään :xmas:
Noku noku.. siel on ihan liikaa vaihtoehtoja :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en järkyttynyt sun puolesta :hug: jos nyt ees jonkun kivan pikku lelun saisit valittua
Ota kaikki mitä mielesi halajaa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Noku noku.. siel on ihan liikaa vaihtoehtoja :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en järkyttynyt sun puolesta :hug: jos nyt ees jonkun kivan pikku lelun saisit valittua
Uuh, niceAlkuperäinen kirjoittaja BDB:Mä tilasin just uuden chokerin!! Ihan täpinöissäni täällä
Kyllähän sieltä kaalimadosta löytää vaikka mitä..
Vois iskee konkurssiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota kaikki mitä mielesi halajaa :saint:
Juuh, mustaa nahkaa ja niittejä..Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Uuh, niceAlkuperäinen kirjoittaja BDB:Mä tilasin just uuden chokerin!! Ihan täpinöissäni täällä
Kyllähän sieltä kaalimadosta löytää vaikka mitä..
Ja löytäähän sieltä, nimittäin liikaa vaihtoehtoja. Olo on niinku ois karkkihyllyllä - ei vaan osaa päättää mitä tekis mieli
Kuule... aina kannattaa itseensä panostaa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Vois iskee konkurssiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota kaikki mitä mielesi halajaa :saint:
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja BDB:Juuh, mustaa nahkaa ja niittejä..
Tiedän tunteen, joskus itte kans siel pyöriny
Juuh, tietenkin. Siksi mä haluankin nyt ehdottomasti ainakin äljäkkeelle kikkelin varteen sellasen nami-jutskan Ja niiiiiin paljon muutakin pitäis, uus dildokin ois paikallaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuule... aina kannattaa itseensä panostaa :saint:
Mä haluaisin kanssa uuden dildon. Mietin, että oiskohan tuommoinen kiihottimella varustettu kapistus mistään kotoisin =)Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Juuh, tietenkin. Siksi mä haluankin nyt ehdottomasti ainakin äljäkkeelle kikkelin varteen sellasen nami-jutskan Ja niiiiiin paljon muutakin pitäis, uus dildokin ois paikallaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuule... aina kannattaa itseensä panostaa :saint:
Hei, sana "kiihotin" riittää ainakin mulle. Jos se ei kiihota sanan varsinaisessa merkityksessä, niin sitten se kutittaa ja tekee homman hauskaksiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä haluaisin kanssa uuden dildon. Mietin, että oiskohan tuommoinen kiihottimella varustettu kapistus mistään kotoisin =)
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Hei, sana "kiihotin" riittää ainakin mulle. Jos se ei kiihota sanan varsinaisessa merkityksessä, niin sitten se kutittaa ja tekee homman hauskaksiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä haluaisin kanssa uuden dildon. Mietin, että oiskohan tuommoinen kiihottimella varustettu kapistus mistään kotoisin =)
On ne hyviä..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä haluaisin kanssa uuden dildon. Mietin, että oiskohan tuommoinen kiihottimella varustettu kapistus mistään kotoisin =)
kiitos vinkistä. Lisätään ostoskoriin...Alkuperäinen kirjoittaja BDB:On ne hyviä..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä haluaisin kanssa uuden dildon. Mietin, että oiskohan tuommoinen kiihottimella varustettu kapistus mistään kotoisin =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kiitos vinkistä. Lisätään ostoskoriin...Alkuperäinen kirjoittaja BDB:On ne hyviä..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä haluaisin kanssa uuden dildon. Mietin, että oiskohan tuommoinen kiihottimella varustettu kapistus mistään kotoisin =)
On aivan paska.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä haluaisin kanssa uuden dildon. Mietin, että oiskohan tuommoinen kiihottimella varustettu kapistus mistään kotoisin =)Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Juuh, tietenkin. Siksi mä haluankin nyt ehdottomasti ainakin äljäkkeelle kikkelin varteen sellasen nami-jutskan Ja niiiiiin paljon muutakin pitäis, uus dildokin ois paikallaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuule... aina kannattaa itseensä panostaa :saint:
Kohta se alkaa hidastelemaan ja kaatuu ku kaikki rynniiAlkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Kivat teille, nyt mäkin surffailen tuolla kaalimadon sivuilla.