Mut kotiin tuonut taksikuski sitten tekstaili mulle loppuyön..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hämillään

Vieras
Mä en mielestäni mitenkään erityisesti antanut edes ymmärtää yhtään mitään, mitä nyt ihan normaalia flirttailevaa keskustelua. En edes vihjannut yhtään mitään mihinkään suuntaan.

Ja kun mä pääsen ovesta sisään kotiini, tulee pian eka viesti. "Halusin vain tarkistaa että tää on oikee numero jne" No, kai se on jos mä siitä numerosta olen taksinkin tilannut. Viestejä tuli lisääkin, ihan hyväntahtoisia tosin, mutta kuitenkin. Yhdessä viestissä mainitsi olevansa varattu, mutta kavereita ei koskaan kuulema ole liikaa ja että ois kiva käydä yhdessä kahvilla joskus.

En mä nyt oikein käsitä, mitä se ajaa tuolla takaa? Oikeestiko sen mielestä mä olin vaan niin mahdottoman mukava, että se haluaa mut ehdottomasti uudeksi kaverikseen, vai onko sillä taka-ajatuksia?

Miks mä aina vedän puoleeni tuommosia ukkomiehiä, en todellakaan ole sellainen nainen joka niitten kanssa vehtais mitenkään.

Ja sitä ennen soitin siihen taksin omistajan numeroon, kyllä siihenkin oma numero jää. Monesti kun olen taksikeskuksesta soittanut taksia, niin ne kuskit on jossain vaiheessa soittaneet mulle että ovat nyt tulossa jne niin on ne sieltäkin mun numeroni saaneet..

Tuollaisia ne jotkut klopit on, itsekin ajan taksia, mutta en kyllä ole numeroita kalastellut saati jakanut omaani, vaikka sitä monesti kyselläänkin. Taksin numeron toki jaan mielelläni, sehän tietää lisää keikkaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja tv:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kun se vei mut baariin, se antoi mulle oman suoran numeronsa että voisin soittaa sille kotiinlähdön aikaan, eikä mun tarttis mennä jonottaan taksikopille.

eikös tuo oo "laitonta" asiakkaiden kerääilyä?

Ei ole laitonta. Paljon on kanta-asiakkaita takseillakin, etenkin pienemmillä paikkakunnilla.

Taksitarkastaja on paikkakunnalla se henkilö, jonka puoleen asiakkaan kannattaa ensimmäisenä kääntyä, jos hän haluaa antaa palautetta taksipalveluista. Oheisesta listat löytyvät kaikki ne paikkakunnat, joilla on taksitarkastajia.

http://www.taksiliitto.fi/fi/taksiliikenne/taksitarkastajat/

Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja tv:
Kun se vei mut baariin, se antoi mulle oman suoran numeronsa että voisin soittaa sille kotiinlähdön aikaan, eikä mun tarttis mennä jonottaan taksikopille.

eikös tuo oo "laitonta" asiakkaiden kerääilyä?

Ei ole laitonta. Paljon on kanta-asiakkaita takseillakin, etenkin pienemmillä paikkakunnilla.

Sen sijaan tuo peräänsoittelu ei kestä päivänvaloa...

Aika iso osa taksareista on just tollasia, tunnen jopa naistaksarin joka otti kyytimaksua luonnossa :kieh: ja just tollasia miehiä jotka on varattuja ja poimii asiakkaista sopivia panoja on paljon.
Poikkeuksia tietty on, mutta ne on harvassa koska tilaisuus tekee varkaan you know :/

kyllä minun miehelläni on paljon asiakkaita jotka soittaa sen omaan numeroon, mutta auton numero yleensä annetaan. Useinkin antavat numeron mihin voi soittaa jos haluu paluukyytiä esim.baarista. Provikalla kun mennään niin toki asikkaita hommataan.

Jos se siis ehdottaa sitä kahvittelua joskus (mä en siihen yhteyttä ota) niin sanon että joo, mihinkäs kahvilaan mennään? En ota sitä kotiini, jos me kerran kavereita ollaan niin kai me voidaan kahvit juoda julkisella paikalla ja nimenomaan tällä paikkakunnallakin.

Jos se siis ehdottaa sitä kahvittelua joskus (mä en siihen yhteyttä ota) niin sanon että joo, mihinkäs kahvilaan mennään? En ota sitä kotiini, jos me kerran kavereita ollaan niin kai me voidaan kahvit juoda julkisella paikalla ja nimenomaan tällä paikkakunnallakin.

No ilman muuta. Ja tyttöystävälle/vaimolle tulee myös kertoa kahvittelusta. Jos noilla ehdoilla mennään, niin sittenhän se kahvittelu on ihan ok. :) Kyllä mä olen kerran tutustunut yhteen mieheen, joka kutsui mut sitten teelle kotiinsa. Hän oli naimisissa ja yhden lapsen isä. Tätä seurasi varmasti koko lopun elämän kestävä ystävyys tuon miehen ja hänen vaimonsa kanssa, olen kahden heidän lapsensa kummi, ja tuon miehen vaimo on minun lapseni kummi. :)

..niin ja kun rengillä saattaa olla oma "asiakaskuntansa" ,antaa hän oman numeronsa, koska autoilijat saattavat vaihtua (kuukaudessa kuski saattaa ajaa kolmellekin eri autoilijalle). Näin asiakkaan ei tarvi ringutella viiteen eri autoon jos haluu saman kuskin ja renki saa pitää asikkaansa.

se haluaa sua..miehet haluaa aina sitä yhtä ja samaa..seksiä! sitä toiki kerjää..eläs ny ala sen kaveriks mitenkään, pettää omaa vaimoo ja samalla myös lapsiakin..voi hyvänen aika. anna ollla ja unohda!!

Alkuperäinen kirjoittaja eikä :(:
se haluaa sua..miehet haluaa aina sitä yhtä ja samaa..seksiä! sitä toiki kerjää..eläs ny ala sen kaveriks mitenkään, pettää omaa vaimoo ja samalla myös lapsiakin..voi hyvänen aika. anna ollla ja unohda!!

En mä ole alkamassakaan sen kanssa millekään. Oon ihan varma, ettei se halua lähteä mun kanssa paikalliseen baariin kahville ja kotiini en sitä pyydä.

Yhteistyössä