Mustille kysymys. Miten päädyit valitsemaasi nikkiin?

• Viestiketjun aloittaja harmaanaamainen
  • Ensimmäinen viesti
harmaanaamainen
Mä olen ollut nollaroosa jo aikoja sitten muualla.

Chatista, missä oli kiva roosa väri mitä käytin kirjoittamiseen. Jakun pelkkä roosa oli varattu niin lisäsin nollat eteen ja taa.
Kiitti :) Nätti nimi. Mietinkin mitä ne pallukat on? Ei siis tissejä? ;) Sori, taas se juttu meni niihin.

Esihistoriallinen Ruusa näkyi tänään jossain vanhassa ketjussa, et varmaankaan ole se?

Olin muistaakseni juuri tulossa ensimmäistä kertaa äidiksi ja googlettelin ehkä jotain aiheeseen liittyvää. No eksyin kaksplussalle ja huomasin, että nuorille äideille oli täällä oma osio. Äkkiä piti keksiä joku nikki ja no.. Ihan kamalahan se on :LOL:

Samusoosi
Otin nikin, jota käytän muillakin foorumeilla. Nyt haluaisin kuitenkin vaihtaa sen, ettei heti tunnistettaisi. Siksi kirjoitan harmaana. Osaako kukaan neuvoa, miten sen voi vaihtaa?

Nikkiä on tosi hankala keksiä, en meinannut millään löytää sopivaa. Olen ammatiltani nuohooja, niin väänsin sen sitten saksalaisittain ja jossakin vaiheessa pyysin muuttamaan sen pelkäksi fegeriksi.

Ma kirjotin harmaana ollessani aina Vilukissa- nikilla :)...se taitaa tulla siita etta ma tykkaan hissutella melkein vuoden ympari villasukissa :D...mutta sitten jossain hetkellisessa fiiliksessa :D halusinkin mustua ja huutelin taalla apuja nikin keksimiseen.

Ihuna ystavallinen harmailija sitten jeesas ja paisko tammosen vaihtoehdon, minka kiitollisena sitten itelleni nappasin :)

edit. Vilukissaa en siis voinut ottaa koska hammastyksekseni ilmeni, etta se olikin jo kaytossa :confused:...

• Tykkää
Reactions: Elena777
Alunperin kirjoitin yksittäisen kommentin harmaana ja aiheesta johtuen halusin ilmaista sukupuoleni, tuo m1es tuli siis valittua noin kahden sekunnin harkinnalla. Sen jälkeen kommentoin useamminkin ja pysyin samassa harmaassa nikissä jotta keskustelua voisi seurata. Kun joku muu kirjoitti harmaalla nikilläni typerän kommentin, päätin rekisteröityä eli minusta tuli musta.

Yhteistyössä