Mustelman alla patti??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
Mulla reidessä mustelma joka paranemaan päin. Nyt huomasin että mustelmassa vielä yks kipeä kohta ja sitä painellessa alla tuntuu patti?!

Ei siis näy ulospäin ja on melko pehmeä mutta selkeesti patti.
Onko tämä kasvain tai jotain muuta vakavaa, kokemuksia?

Kyllähän kuhmuja tulee. Jos siis oot lyönyt reites johonkin kun siihen on mustelma tullut, niin helpostihan siihen tulee kuhmukin. Varsinkin reisissä on mulla mustelmissa ollut sellasta, ne paranee vähän hitaammin vaan. Miksi se kasvain olisi?

Toi on niin jännästi että on vaan yhdessä kohtaa mustelmaa ja tosiaan ainoa kipeä kohta mustelmassa.
Kasvain nyt ekana välähti mieleen kun patti kerran on. Mustelmia saan työni takia aika usein just reisiin ja tämä mustelma oli vielä hurjan värinenkin.

Mulla on joku samanlainen. Ensin tuli jonkun hyönteisen purema, sitten se mustu ja kutina loppu. Mustelma ja patti sen alla edelleen. Mikälie ökkömönkiäinen purassu

Alkuperäinen kirjoittaja ermes:
Mulla on joku samanlainen. Ensin tuli jonkun hyönteisen purema, sitten se mustu ja kutina loppu. Mustelma ja patti sen alla edelleen. Mikälie ökkömönkiäinen purassu

Onko sulla kipeä se? Mulla koskiessa kipeä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No ei se ennää ole niin kipeä. Kyllä tuntuu jos koskee. Sellanen normaali "mustelmakipu".

Alkuperäinen kirjoittaja Ermes:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No ei se ennää ole niin kipeä. Kyllä tuntuu jos koskee. Sellanen normaali "mustelmakipu".

Juu tuollaista mullakin. Kait sitten normaali ilmiö ja patti häipynee ajan kanssa

Yhteistyössä