Mustelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anjelica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anjelica

Vieras
Onko kenelläkään ilmaantunut alkuraskaudessa mustelma vatsaan??
Mulla on navan vieressä pyöreä, halkaisijaltaan n. 2,5cm mustelma. On ollut siinä jo muutaman päivän eikä näytä häviävän. Olen varma, etten ole sitä lyönyt mihinkään, eli varmaan tulee sisältäpäin toi veri. :( En tiedä, että liittyykö edes raskauteen mitenkään, mutta olisiko kenelläkään mitään tietoa tai arveluja mistä vois johtua?

Tietoa ei ole, mutta arvelu kyllä: Olisiko niin että kun masusi kasvaa ja vatsanahka venyy, niin samalla jokin verisuoni olisi katkennut? Oletko kovin hoikka? Millä viikoilla olet?

Eipä oikein voi johtua vatsanahkan venymisestä, esikoinen on 8kk ja vatsanahka on raskausajalta edelleen löysä...on jäänyt noi vatsalihasharjoitukset turhan vähälle. x)
Viikkoja en tiedä, pari viikkoa sitten plussasin ja kuukautisetkaan ei ehtineet alkaa synnytyksen jälkeen eli ekasta oviksesta ilmeisesti tärppäs. En ole vielä neuvolassa tai ultrassa käynyt. Keskenmeno vaan pelottaa... :(

Mulle on tullut mustelmia lantioon molemmille puolille. Ovat mustanpunaisia, raskausviikkoja huomenna 36. Ehkä niistä tulee raskausarpia, mutta ihmetyttää niitten muoto, eivät ole viivoja vaan länttejä.

Tuskin nuo sinun mahamustelmat liittyy mihinkään keskenmenoon, on vain ihon muutoksia!

Hei!

Tuli mieleen, että jos ihan alkuvaiheessa olet, niin kohtuhan ei ulotu vielä navan korkeudelle. En ole koskaan kuullut, että keskenmenosta voisi ilmaanut mustelmia.. Sinuna olisin rauhassa.. Hmm, paitsi helppohan se on näin sanoa, tiedän. :) Mutta onnea raskauteen ja eiköhän se mustelmakin häviä..