Mustat sukat tällä mammalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PÖH!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PÖH!

Vieras
Äh, inhottavaa olla mustis kun toisilla ollut hauskaa... Mut pakko avautua :D

Mulla oli hirveästi paperitöitä rästissä ja mies lähti tyttären kanssa ulkoilemaan et saan hommat tehtyä rauhassa. Käskin ottaa kameran mukaan ja pitää hauskaa.

No totisesti oli hauskaa, koko kolme tuntia. Kotiin tultuaan mies kertoi kuinka joku Hanna oli tullut auttamaan tyttären luistelussa, oli neuvonut ja opettanut kädestä pitäen. No kiva! Oikeesti, tyttö on 3v ja sai uudet luistimet joulupukilta. Mut, oli antanut oman puhelinnumeronsa et uudestaan ensi lauantaina, hän opettaa mielellään lisää.. :D Ja meidän kamerassa kiirakorpeilee sellanen tooosi hyvännäkönen blondi..

Mun mies on oikeesti tosi kiltti, eikä varmaan tajuais vaikka vaaleanvihreä sika flirttaisi sille. Ihan Harmittaa omat fiilikset ja muutenkin ihana ulkoilupäivä ja piti sisällä könöttää, kun toisilla oli kivaa. Ja sit viel se blondi.

mä en olis myöskään tykännyt. ja mies olis varmasti saanut sen kuulla=) miks se tuli niihin kuviin mukaan? mun mies ei olis kyllä iki päivänä uskaltanu ottaa siitä kuvia...:D

No kyllä on mustat sukat.

Eihän sitä sit uskalla noita pieniä tuolla jäälläkään enää auttaa, ettei tule kukaan mustasukkanen vaimo päälle.

Ei ne aina nille teidän miehille mitään flirtaile.

Kerran luisteltiin pikkulikan kanssa niin siihen liimautu semmonen mieheniljetys meidän messiin. Varmasti samanmoinen kuin ap:lläkin. Voin kertoa, ettei huolen häivää. Voit pitää ukkosi.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Eihän sitä sit uskalla noita pieniä tuolla jäälläkään enää auttaa, ettei tule kukaan mustasukkanen vaimo päälle.

*tuo puh.numeron antaminen meni hieman yli* =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Numeron antamiseenkin voi olla kyllä aivan muukin syy kuin joku flirttailu mihinkään suuntaan.

Okei... kunhan nyt halusin höpistää asian teille. Ei ole maailman vakavin asia, todellakaan. :D Ja Marilii, kivasti käy sulta tää naistenvälinen kevyt jutustelu. Jatka samaan malliin! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Numeron antamiseenkin voi olla kyllä aivan muukin syy kuin joku flirttailu mihinkään suuntaan.

Niin kuin mikä?

Yhteistyössä