Mustat, kertokaa itsestänne

  • Viestiketjun aloittaja Johannes Kostaja
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Ootko hei kuullu että meillä on globaali PANDEMIA meneillään!!! Nyt ei kuulu lennellä minnekään eikä tavata tarpeettomasti ketään!!! ..tun koronan levittäjä!!!
Korjaan virheeni: Anna Kontula.
Viestini ei iilmeisesti mennyt perille epäasiallisesta kommentistasi päätellen.
Kaunista suomen kieltä kannattaa aina käyttää olipa asioista mitä mieltä tahansa.
Kun lähdin matkalle tilanne oli vielä hyvä.
Kirsi Varhila pahoitteli viestinnän heikkoutta ja olen asiasta täysin samaa mieltä. Ilmoitus lentojen keskeytyksen jatkumisesta jätetään viime tippaan perjantaille klo 16 virka-ajan päätyttyä.
Vaikea käsittää onko järkeä reitittää paluu uudestaan ja lisätä siten tartunnan riskiä.
Minulla ei ole mitään tarvetta ja velvollisuutta perustella matkalle lähtöäni.
Enhän tivaa sinultakaan hyvä lukija elämänvalintojasi.
Suomi on vapaa maa ja meillä perustuslaki tutvaa matkustamisen rajojen ulkopuolella.
Yritän ymmärtää persuja parhaan kykyni mukaan. Riikka Purra esiintyi edukseen A-talkissa.
Haistattelu ja veen hokeminen eivät kuulu nettietikettiin.
Kaksplus-sanassa oli myös kirjoitusvirheeni.
Matkailu avartaa!
 
Muistaakseni on olemassa muitakin puolueita kuin persut vs. vihervassarit.
Persumainen realismi ja tosiasioiden tunnustaminen varmaan alkaa lisääntymään eräillä suosion hiipuessa. Vihervassarit elävät kyllä tappiin asti utopiassaan.

Linkki on kahden vuoden takaa, jokohan kokkareilla mieli muuttuu kun Orposta pääsevät eroon, jotta kannatus alkaisi nousta ja saavat nukkuviaan takaisin.

 
vierailija
Älä nyt viitsi yllyttää hulluja, ovat hiukan jo rauhoittuneet eivätkä enää lähettele törkyviestejä minusta niin paljon, oho ja eiku, taas tuli yksi - tuossa yllä.

Niin, siis en ole arvostellut POTUS Trumpia käytöksen perusteella vaan hänen aikaansaannoksien perusteella.
Se on monelle hyvin vaikeaa täällä palstalla, että en mene haukkumaan häntä henkilönä.
Monet tuntuvat jopa menevän ihan sekaisin asiasta.
Näyttäs siltä että törkykäytös luo törkykäytöstä laajemmin. Siksi pressan käyttäytymiselläkin on merkitystä.

Worst president ever.
 
Näyttäs siltä että törkykäytös luo törkykäytöstä laajemmin. Siksi pressan käyttäytymiselläkin on merkitystä.

Worst president ever.
Trump on businessmies ja kaikki ymmärtää, että amerikkalaiset firmat ja työpaikat siellä hyödyntää kotimaataan. Näitä Trumppi hoiti hienosti, tuontitullein jne. Muutoin voidaan olla mitä mieltä tahansa, mutta tuo on mielestäni tärkein ja isänmaallisin asia.
 
vierailija
Korjaan virheeni: Anna Kontula.
Viestini ei iilmeisesti mennyt perille epäasiallisesta kommentistasi päätellen.
Kaunista suomen kieltä kannattaa aina käyttää olipa asioista mitä mieltä tahansa.
Kun lähdin matkalle tilanne oli vielä hyvä.
Kirsi Varhila pahoitteli viestinnän heikkoutta ja olen asiasta täysin samaa mieltä. Ilmoitus lentojen keskeytyksen jatkumisesta jätetään viime tippaan perjantaille klo 16 virka-ajan päätyttyä.
Vaikea käsittää onko järkeä reitittää paluu uudestaan ja lisätä siten tartunnan riskiä.
Minulla ei ole mitään tarvetta ja velvollisuutta perustella matkalle lähtöäni.
Enhän tivaa sinultakaan hyvä lukija elämänvalintojasi.
Suomi on vapaa maa ja meillä perustuslaki tutvaa matkustamisen rajojen ulkopuolella.
Yritän ymmärtää persuja parhaan kykyni mukaan. Riikka Purra esiintyi edukseen A-talkissa.
Haistattelu ja veen hokeminen eivät kuulu nettietikettiin.
Kaksplus-sanassa oli myös kirjoitusvirheeni.
Matkailu avartaa!
Nauti sitten pandemiasta. Teikäläisten takia se kestää vielä piiiiiitkäääään.
 
Deleted member 149094
Trumpillahan taitaa olla järkyttävä määrä velkaa ja sehän on muistaakseni saanut velkansa anteeksi jo kertaalleen aiemminkin.
Niin se velkasaneeraus, eli valtio otti lainan, koska olisi ollut iso isku kaataa organisaatio? Tosin taisi vähän käsiä, kun nyt velkojat hermostui uudestaan.
Mut eikö se siis ottanut myös valtiolle paljon lainaa, vai muistanko väärin?
 
Niin se velkasaneeraus, eli valtio otti lainan, koska olisi ollut iso isku kaataa organisaatio? Tosin taisi vähän käsiä, kun nyt velkojat hermostui uudestaan.
Mut eikö se siis ottanut myös valtiolle paljon lainaa, vai muistanko väärin?
En ole perehtynyt Trumppiin, enkä amerikan asioihin sen enempää. Minun kommenttini oli vain ja ainoastaan mielikuva mikä minulla on. Ymmärsit kuitenkin varmaan mitä ajan takaa. Valtiolle kannattavaa on vienti, ei niinkään tuonti. Viennin helpottaminen ja yritystoiminnan tukeminen verotuksen, tullien yms. avulla on kannattavaa.
 
Deleted member 149094
En ole perehtynyt Trumppiin, enkä amerikan asioihin sen enempää. Minun kommenttini oli vain ja ainoastaan mielikuva mikä minulla on. Ymmärsit kuitenkin varmaan mitä ajan takaa. Valtiolle kannattavaa on vienti, ei niinkään tuonti. Viennin helpottaminen ja yritystoiminnan tukeminen verotuksen, tullien yms. avulla on kannattavaa.
Kommentoin siihen taloustaitoon lähinnä. Ymmärrän kyllä pointin. Saanko vielä siihen heittää yhden kommentin... Kuinkas paljon Amerikka olikaan velkaa Kiinalle ja kannattaako suurinta velkojaa suututtaa? En tiedä, voi olla, että kannattaa, sehän jää nähtäväksi.
(Siis mun matikkapää ei riitä laskemaan sitä summaa)

Ja siis kyllähän Kataisenkin taloustaitoja kehuttiin... ja mitä se teki, otti hirmuset lainat. Voi ola, että se kertoo taloustaidoista, en mä esimerkiksi sais mitään miljoonavelkoja keltään!
 
Kommentoin siihen taloustaitoon lähinnä. Ymmärrän kyllä pointin. Saanko vielä siihen heittää yhden kommentin... Kuinkas paljon Amerikka olikaan velkaa Kiinalle ja kannattaako suurinta velkojaa suututtaa? En tiedä, voi olla, että kannattaa, sehän jää nähtäväksi.
(Siis mun matikkapää ei riitä laskemaan sitä summaa)

Ja siis kyllähän Kataisenkin taloustaitoja kehuttiin... ja mitä se teki, otti hirmuset lainat. Voi ola, että se kertoo taloustaidoista, en mä esimerkiksi sais mitään miljoonavelkoja keltään!
En tiedä Amerikan veloista yhtään mitään. Tiedän sen, että Kataisen, Haaviston ja kumppaneiden takia maksan Carunalle ihan mukavasti. Vähän ihmettelin tekstiviestiä, jossa varoiteltiin tykkylumen aiheuttamista sähkökatkoista. Eikö ne johdot menekään maan alla, koska sehän oli selitys hinnankorotuksille? No mutta unohdetaan tämä. Onneksi me tienataan sillä, että heitettii jokusen miljardin laina Kreikkaan :)
 
Deleted member 149094
En tiedä Amerikan veloista yhtään mitään. Tiedän sen, että Kataisen, Haaviston ja kumppaneiden takia maksan Carunalle ihan mukavasti. Vähän ihmettelin tekstiviestiä, jossa varoiteltiin tykkylumen aiheuttamista sähkökatkoista. Eikö ne johdot menekään maan alla, koska sehän oli selitys hinnankorotuksille? No mutta unohdetaan tämä. Onneksi me tienataan sillä, että heitettii jokusen miljardin laina Kreikkaan
Klassikkotarina uusista sota-aluksista!
Miltäköhän ne näyttää ja missäköhän ne niitä käyttää, olisihan se kiva saada vaikka postikorttikuva, että tämmöstä nyt sitten tuli
En ymmärrä, ettei noissa sopimuksissa laiteta korvamerkitympää rahaa.

Onhan noita maanpäällisiä sähköpiuhoja vielä.. maaseudulla ainakin ja meidän mökin lähellä.
 

Yhteistyössä