Mustat, kertokaa itsestänne

  • Viestiketjun aloittaja Johannes Kostaja
  • Ensimmäinen viesti
Pin
32v nainen ja kolme lasta 4v,7v ja 10v. Asustelen lasten kanssa Helsingin Puistolassa. Harrastuksia ei tällä hetkellä ole - tekosyynä korona. Olin 2-3v sitten suht aktiivinen täällä, mutta poissa pitkään palstalta ja muustakin elämästä, joten olen vähitellen palaillut tänne kurkistelemaan menoa. Aloitin juuri liiketalouden opinnot uudestaan kun terveys sen sallii pitkän tauon jälkeen ja nyt kirjoittelen sitten vihdoin opparia. Lisäksi perus päivätyö jossa onnekseni viihdyn oikein hyvin. Tulevaisuudesta suunnittelen tällä hetkellä ainostaan uraan liittyviä asioita, muusta olen lomalla ja elän päivä kerrallaan.

Jotenkin hassua kirjoittaa tuo 32v tuohon, aloin aktiivisena hengailemaan täällä ollessani vasta 21v. :D
 
Varmaan näillä pasltoilla alunperin se kantaporukka oli täällä lapsien takia. Sitten lapset kasvoi ja täällä ei ollut samaa motivaatiota olla. Jäi vain tietty suht. samanmielinen sakki.

Toki vaikkapa sinulla ja M1ehellä on eroa aika paljon, mutta kun vihervassari saapuu paikalle, olette jo samalla puolella. Ja käsittääkseni M1es on opettanut sulle monta temppua...

... siis esim. liittämään videoita tekstiin :)
M1es ei ole opettanu mulle kyllä yhtään mitään.
 
32v nainen ja kolme lasta 4v,7v ja 10v. Asustelen lasten kanssa Helsingin Puistolassa. Harrastuksia ei tällä hetkellä ole - tekosyynä korona. Olin 2-3v sitten suht aktiivinen täällä, mutta poissa pitkään palstalta ja muustakin elämästä, joten olen vähitellen palaillut tänne kurkistelemaan menoa. Aloitin juuri liiketalouden opinnot uudestaan kun terveys sen sallii pitkän tauon jälkeen ja nyt kirjoittelen sitten vihdoin opparia. Lisäksi perus päivätyö jossa onnekseni viihdyn oikein hyvin. Tulevaisuudesta suunnittelen tällä hetkellä ainostaan uraan liittyviä asioita, muusta olen lomalla ja elän päivä kerrallaan.

Jotenkin hassua kirjoittaa tuo 32v tuohon, aloin aktiivisena hengailemaan täällä ollessani vasta 21v.

Kiva saada sut takaisin.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja Pin
vierailija
Pakko kysyä tästä tapauksesta yksi juttu (ei mitään henk.koht.). Itse olen palstalla pyörinyr aikaajoin, eniten ehkä joskus 2008-10 ja sitten jossain vaiheessa 10-luvun puolessa völissö:

Tuosta piättömästä en muista okein mitään. Latteuksia ja nuoleskelua ehkö vaan laukoi, Minä en muista että olisi kauheesti keskustellut. Taisi olla hänelle snessipalsta tämä ja hyvin taisi onnistuakkin. Korjatkaa jos oon väärässä.

Oliko Lissu aina tuollainen hörhölyihin uskova persu. Mielestäni ei ennen jauhanut tuommoisista asioista pahemmin?

Alkoiko palstan ylipersuilu nimenomaan siitä 2015 kriisistä?

Tämmöttis mä vaan ja ennoo Turuust.
Saanko kysyä, mikä on snessi?

Luulen, että "ylipersuilu" alkoi siitä ajasta. Tosin tulin tänne vastikään, muttaolettama perustuu siihen, että kaikki ylipersuilu tuntui lähtevän sieltä.
 
vierailija
Niin. Tältä pohjalta aika vaikea keskustella. Kun toinen ajattelee, että on oikeassa. Itse tykkään keskustella ihmisten kanssa, jotka lähtee ajatuksesta: Mitenköhän tää olisi?

Ymmärrän, että poliitikko ei voi toimia niin, koska hän ajaa asiaa ja kerää sille kannatusta. Mutta tämmöisillä palstoilla voisi keskustella niin kun ei kuitenkaan kukaan kenenkään mieltä muuta. Ei ainakaan sillä, että tuuttaa palstan täyteen itselle sopivaa aineistoa.

Sinällään esim. Ecco mainitsee, että kannattaa progressiivista verotusta. No mä äänestän välillä Kokoomusta ja kannatan myös progressiivista verotusta (itse keventäisin vähän keskiluokasta, toisaalta ajattelen että hyvätuloisten verotus on Suomessa jopa aika rankkaa, ongelma on se, että tuossa porukassa moni pystyy kiertämään veroja). Paljon lievempi progressio voisi toimia jos siitä hyvätuloisimmasta porukasta tosiaan isompi osa tosiaan maksaisi verot.

Sinällään hupaisaa, että täälläkin monen poliittinen kanta on loppupeleissä aika vasemmistolainen: progee verotusta jne ja silti kutsutaan USA:n demokraatteja suunnilleen kommunisteiksi. Eihän tommoselta pohjalta vaan voi keskustella.
Tuota tuuttausta pieni porukka muuten on yrittänyt täällä aika-ajoin ehkäistä ja isomummo jatkaa. Mut sellainen vaatii vähän apujakin toisilta keskustelijoilta, ettei mene aivan yksinpuheluksi. Ehkä, jos Annalta joku jää tänne, saadaan uutta verta ja uusia aiheita. Ne olisi kyllä tervetulleita! :)

Tuosta tasosta olet oikeassa ja minä aina välillä öyhötänkin, kun populistit on kaikilla puolilla kaikissa asioissa!
 
vierailija
32v nainen ja kolme lasta 4v,7v ja 10v. Asustelen lasten kanssa Helsingin Puistolassa. Harrastuksia ei tällä hetkellä ole - tekosyynä korona. Olin 2-3v sitten suht aktiivinen täällä, mutta poissa pitkään palstalta ja muustakin elämästä, joten olen vähitellen palaillut tänne kurkistelemaan menoa. Aloitin juuri liiketalouden opinnot uudestaan kun terveys sen sallii pitkän tauon jälkeen ja nyt kirjoittelen sitten vihdoin opparia. Lisäksi perus päivätyö jossa onnekseni viihdyn oikein hyvin. Tulevaisuudesta suunnittelen tällä hetkellä ainostaan uraan liittyviä asioita, muusta olen lomalla ja elän päivä kerrallaan.

Jotenkin hassua kirjoittaa tuo 32v tuohon, aloin aktiivisena hengailemaan täällä ollessani vasta 21v.
Olet nykyään yh?
 
Ei tänne enää uskalla hirveästi paljastuksia tehdä mutta jonkin verran uskaltaa kertoa.

Eli tässä kirjoittelee kahden lapsen (esiteinejä) mama. Intohimona muun muassa futis ja jäkis, nykyään vielä enemmän kuin ennen, koska lapset pelaavat kilpatasolla.
Politiikka on myös lähellä sydäntä. Oma suuntaus on persu/kokoomus linjainen.
Rakastan luontoa ja eläimiä. Kotieläiminä meillä on kissa ja koira.

Palstalla ja irlissäkin harrastan jonkin verran ihmisten ”huudattamista”, mutta en pahat mielessä. Olen melko ilkikurinen ja vinkeä, mutta sisimmässä sykkii lämmin sydän ja se on täynnä empatiaa.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Pin
Se jätti lennosta aviomiehensä ja vaihtoi toiseen vaan kappas tulikin bänksit jo uudenkin sulhon kanssa.

*tirsk*
En jättänyt lasten isää, ottaisit asioista edes selvää. Ja joo, laastarisuhteet tuppaa menemään pieleen, kun ei sitä osaa tehdä järkeviä valintoja sellaisessa tilassa. Voi voi.

Yh-kysymykseen: olin tähän asti, mutta nyt pari kk sitten lasten isä halusikin viikko-viikon ja vaihdettiin vuoroviikoiksi heti. Tää on lasten kannalta hieno muutos ja toivottavasti lähentää heitä takaisin.
 
vierailija
En jättänyt lasten isää, ottaisit asioista edes selvää. Ja joo, laastarisuhteet tuppaa menemään pieleen, kun ei sitä osaa tehdä järkeviä valintoja sellaisessa tilassa. Voi voi.

Yh-kysymykseen: olin tähän asti, mutta nyt pari kk sitten lasten isä halusikin viikko-viikon ja vaihdettiin vuoroviikoiksi heti. Tää on lasten kannalta hieno muutos ja toivottavasti lähentää heitä takaisin.
No miksi sitten erositte?
 
55v mies ikisinkku,pääasiassa rauhallinen,ja tyyni tyyppi paitsi jos joku halveeraa eläimiä(kissat):giggle:niin saatan silloin sihistä,ja raapaista vähäsen (mutta ei toki pahalla):eek:.Harrastuksiin on kuulunut pääosin Airsoftaus sekä moottoripyöräily kumpaakaan ei enää kyllä tule aktiivisesti harrastettua sen vuoksi varmaan että olen hieman laiska sekä erakkoluonteinen niin että viihdyn parhaiten mieluummin yksin tai sitten pelailen jotain tietsikalla.Äänestämässäkin käyn mutta ei ole sen kummempaa mielipidettä politiikasta eikä puolueista.Äänestänyt olen yleensä randomisti sitä tyyppiä jolla on ollut omasta mielestä ne parhaimmat,ja viisaimmat vastaukset näissä TV:vaalipaneeleissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä