Mustat, kertokaa itsestänne

  • Viestiketjun aloittaja Johannes Kostaja
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Hyvä, voin auttaa sua vähän kun tuntuu, että nyt jäi jotakin puuttumaan: myönnät, että väitit minusta asioita jotka eivät pidä paikkansa.

Tämä selvä.

Asia unohdettu - no hard feelings.
Jaa vai? Monesti sanotaan, että luulo ei ole tiedon väärti, ja se pitänee paikkaansa. Nyt luulin kyllä, että sinusta vähintäänkin kuvitellaan, että uskot salaliittoteorioihin. En siis yrittänyt tarkoituksella väittää mitään. Niinkuin eräs minua viisaampi on joskus sanonut, "olen liian sivistymätön valehdellakseni".
 
Mistä me voidaan tietää, onko kukaan siinä ketjussa tosissaan?
Onko ketju sinusta kovin asiallinen?
Eikö aloitus jo kerro jotakin?

Ketjussa on menty henkilöihin, asioista ei juurikaan keskustella - siinä vain haukutaan ihmisiä. Ketju on myös täynnä olkiukkoja.

Itse en voi ottaa tosissani tuollaista ketjuja, mutta palstalla on myös asiallisiakin ketjuja jossa vaihdetaan reilusti mielipiteitä ja keskustelijoilla on oikeasti tahtoa yrittää ymmärtää toista, vaikka mielipiteet eroaisivatkin radikaalisti.❤
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja ruuttis
Jaa vai? Monesti sanotaan, että luulo ei ole tiedon väärti, ja se pitänee paikkaansa. Nyt luulin kyllä, että sinusta vähintäänkin kuvitellaan, että uskot salaliittoteorioihin. En siis yrittänyt tarkoituksella väittää mitään. Niinkuin eräs minua viisaampi on joskus sanonut, "olen liian sivistymätön valehdellakseni".
Nooh, ihminen joka ei tee virheitä ei tavallisesti tee muutakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja ruuttis
No kerron jotain pientä itsestäni.
Olen ajoittain hyvinkin kiireinen kahden lapsen äiti jolle palstailu on pieni hengähdys muusta arjesta, kännykän ansiosta täällä kun voi pyörähtää milloin vain.

Lapsistani toinen on kouluikäinen, toinen hieman alle kouluikäinen.

Olen jonkin asteinen työnarkomaani, samassa vakityössä ollut yli 10 vuotta, ja tykkään työstäni valtavasti.
Olen naimisissa, hyvin perinteinen vaimo/äiti, rakastan huumoria ja nauramista, uppoo niin kaksimielinen kuin mustakin huumori, poikkeuksen tekee pissa-kakka-pieruhuumori jonka sietokyky on rajallinen.

Sen verran epäluuloinen olen, että kerron täällä asioitani yleisesti ottaen ympäripyöreästi, vaikkakin saatan jossain ketjussa kertoa jotain tarkastikkin. En tahdo että tutut minua täältä tunnistavat vaikkei se maailmaa kaataisikaan.
Poliittinen suuntaus on tällä hetkellä vahvasti perussuomalaisissa, mutta en näe mitään estettä äänestää jotain toista puoluetta, mikäli se keskittyy enemmän minua koskettaviin asioihin....
 

Yhteistyössä