Mustat harmaina?

  • Viestiketjun aloittaja lisko
  • Ensimmäinen viesti
PahaSilmä
Joskus on kivampi esittää jokin nolo asia harmaana, koska ei ole kiva sitten aina kuulla siitä myöhemmin. Aluksi kerroin niitä nolojakin asioita mustana, mutta sitten kun muutaman kerran joku aloitti minulle oman haukkumakeskustelun ja muisti joka keskustelussa vittuilla samasta asiasta, niin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Joskus on kivampi esittää jokin nolo asia harmaana, koska ei ole kiva sitten aina kuulla siitä myöhemmin. Aluksi kerroin niitä nolojakin asioita mustana, mutta sitten kun muutaman kerran joku aloitti minulle oman haukkumakeskustelun ja muisti joka keskustelussa vittuilla samasta asiasta, niin...
Niinpä, tuollaisissa tapauksissa harmailu on munkin mielestä ok ja jopa ihan fiksua.
 
PahaSilmä
Se on sitten taas pikkasen höhlää, että aloittaa itselleen ketjun tai haukkuu harmaana jotain muita keskustelijoita. Usein tuntuu, etä joku vaan haluaa haastaa riitaa, niin aloittaa provoavan keskustelun ja kirjoittelee sitten törkeitä viestejä muutamallakin eri nimimerkillä.
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, kukahan mahtaakaan harmailla noissa kaiken maailman alapäähän liittyvissä avauksissa. Ei millään osaa arvata! B)
no en minä ainakaan, ellei kyse ole jostain nolosta alapäävaivasta. Tai siis ei mua nyt mikään vaivaa. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Se on sitten taas pikkasen höhlää, että aloittaa itselleen ketjun tai haukkuu harmaana jotain muita keskustelijoita. Usein tuntuu, etä joku vaan haluaa haastaa riitaa, niin aloittaa provoavan keskustelun ja kirjoittelee sitten törkeitä viestejä muutamallakin eri nimimerkillä.
Sanos muuta. Eniten mua huvittaa sellaiset aloitukset joissa huudellaan oman itsensä perään siis tyyliin "Onko xxxx näkynyt?" tai "missähän xxx on kun hän on niin mukava ja ihana, että ihan harmittaa kun ei ole näkynyt". En mä väitä että kaikki nuo sellaisia olisi mutta ainakin pari tyyppiä tuntuu ihan systemaattisesti tietyin väliajoin huutelevan itsensä perään. :headwall: :headwall:

Mulla on muuten hyvä idea muillekin miten haukkua muita palstalaisia. Siihen ei tarvitse käyttää omaa mustaa nimimerkkiä tai harmaillakaan. Jos joku tyyppi käy nyppimään mua jossain ketjussa niin meikäläinen lausuu täällä koneen ääressä itsekseen ääneen vain jotta "vittu tuo XXXX on kanssa ihan käsi ja ääliö tms tms" ja sitten jatkan eteenpäin. :D :LOL: Mutta jos asiaa jää vielä hampaan koloon niin sitten otan kissan pyödälle ja ihan näin mustana, kuten varmaan monet ovatkin huomanneet.. :xmas:

Mutta sellaista mä en käsitä että jossain ihme ketjussa listaillaan inhokkeja, mun mielestä kritiikki ynnä muu negatiivinen palaute pitää sitten sanoa silloin kuin se on ajankohtaista tai sitten jättää kokonaan sanomatta. Tätä mä ainakin olen pyrkinyt noudattamaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, kukahan mahtaakaan harmailla noissa kaiken maailman alapäähän liittyvissä avauksissa. Ei millään osaa arvata! B)
no en minä ainakaan, ellei kyse ole jostain nolosta alapäävaivasta. Tai siis ei mua nyt mikään vaivaa. :snotty:
Enkä mä koska olen sen verran onnekkaassa tilanteessa että mulla on ympärillä ihimisiä, joille voin kertoa kaikki nolot ja henkilökohtaiset asiat, jolloin mun ei tarvitse niitä tänne palstalle tuoda. Valitettavasti kaikilla ei tätä mahdollisuutta ole. :/
 
päätön ratsumies
jos mulla olis jollekkin päänaukomista niin tekisin sen varmaan mustana , mua ei yhtään häiritse jonkun pikkurouvan kiukku ja pieni bannaus vois tehdä mulle vaan hyvää :xmas: :LOL:
 
XXS
Täällä kun ei kukaan tunne oikeata nimeltä tai muutenkaan sen paremmin,niin minusta voi ihan huoleti kirjoittaa mustana aiheesta kun aiheesta. Ja jos niin pahasti kävisi että olisi kakat housussa kuten joku tuolla kirjoitti, niin pesulle minä lähtisin enkä asiasta nettiin kirjoittelemaan.
 
meah
Mä olen välillä harmaa. Mutta aina samalla nimellä. Johtuu usein siitä, että avaan sivun enkä muista/jaksa tms. kirjautua kun jo availen ketjuja ja naputtelen vastausta niihin joihin on jotain sanottavaa. (Järkevää tai vähemmän järkevää "asiaa" :))
Ja joskus silloin, jos tää on niin hitaalla etten pääse kirjautumaan tai heittää pihalle.
 

Yhteistyössä