Mustasukkaisuuttako

  • Viestiketjun aloittaja Omituisen vapaa
  • Ensimmäinen viesti
Omituisen vapaa
Olimme siis uuden työkaverini kanssa sillä asteella että perjantaisin harrastimme seksiä neuvotteluhuoneen pöydällä . En oikein itsekään tiedä miten siihen oltiin tultu mutta nuoren miehen komea vartalo ja sulava käytös eivät todellakaan olleet ne vähäisimmät syyt.
Ajattelin että hän on minua kymmenen vuotta nuorempi joten seksiä siis olkoon kaikki tyynni eikä mitään muuta.

Kunnes sitten olin jatkoilla eräiden asiakkaiden kanssa ja nuori mies, "pokani" , oli mukana assistenttina. Koska minulla on haku päällä koko ajan pidin yllä flirttiä erään komean ruotsalaismiehen kanssa. Tämä mies on niitä ruotsalaisia jotka murtavat sitkeää myyttiä pitämällä naisista. Keskustelimme niitä näitä ja humalluimme. Minäkin, vaikka työaikana pitäisi pysytellä selvinpäin.

Kun olin omilla asioillani oli assistenttini joutunut tietysti miesväen tentattavaksi ties mistä asioista.
Heidän juttunsa sivusivat naisia kuinkas muuten.
Komea ruotsalainen oli ilmeisesti tuonut esiin kiinnostuksensa minuun. Tästä suivaantuneena nuori assistentti oli paljastanut perjantaitraditiomme ruotsalaiselle, joka oli nauranut pojalle makeasti,eikä uskonut sanaakaan.

Assistenttini , jonka kanssa minulla oli treffit tällä kertaa hotellihuoneessa päätti pyytää ruotsalaismiehen todistamaan tapahtumaa.

Tätä en tiennyt kun hiippailin tavanomaiselle kaveriseksisessiolle hotellihuoneeseen. Tirkistelijämme oli sillävälin majoittunut kaappiin, koomista kyllä.

Assitenttini oli tavallista innokkaampi , hellempi ja perusteellisempi.
Mietiskelin hajamielisesti aktin aikana, kuinka kauan tämä onni jatkuu. Mies oli komea ja jaksoi rakastella minua vaikka läpi yön jos itse vain halusin.
Aloitimme perinteisellä tavalla . Hän hyväili rintojani ensin hellästi ja sitten vähän rajummin. Silloin tällöin hän työnsi kovettuneen kalunsa rintojen väliin , jäljitellen oikeaa yhdyntää. Minua kiihotti jo hänen pelkkä kosketuksensa ja ajatus siitä että kohta saan hänen kalunsa sisääni.
Hän silitti hiuksiani ja siirsi kalunsa suuhuni. Rakastin imeä hänen kaluaan niin kauan että hän valitti hiljaa ja toivoi että antaisin hänen jo tulla sisään. Olimme harjoitelleet tätä niin paljon ja tunsimme toistemme toiveet. Saattoi olla että tässä kiihkossa assistenttini oli jo itsekin unohtanut kerskailunsa seurauksensa kaappiinsa järjestämän ruotsalaisen. Ruotsalaisella sitä vastoin ei ollut mitään vaikeuksia unohtaa meitä , hänhän oli aitiopaikalla.
Havahduimme siihen että hän seisoi sängyn vieressä ilman paitaa ja housujaan availlen. Hänen kalunsa seisoi niin suorana että siihen olisi voinut heittää nahkatakin tukevasti roikkumaan.
Kun selvisin säikähdyksestä aloin aavistaa mitä tuleman pitää.
Olimme jo sopivasti tauolla ja olin jo levännyt hetken . Tein tilaa sänkyyn sillä tämä komistus ei esittelyjä kaivannut.
Aloin jo vauhtiin päässeenä imeä hänen kovaa kaluaan ja valmistautua itsekin seuraavaan nautintoon. Mies halusi varmistaa nautintoni ja alkoi omat valmistelunsa jotka toivatkin mukavasti vaihtelua nuoren assistenttini sinänsä kiitettäviin suorituksiin.
Häpeämättömästi rakastelin Svenini kanssa nauttien hänen kalunsa joka sentistä.
Nuori assistenttini oli jo kadonnut aikaa sitten silmät kyynelissä Helsingin yöhön.
Maanantaina tuskin enää tervehtisimmekään toimiston käytävällä....


 

Yhteistyössä