Mä olen mustasukkainen! Meillä on melko tuore suhde, vaikka olemme tunteneet toisemme useamman vuoden. Miehelläni on eräs naispuolinen "kaveri", joka itse haluasi olla muutakin kuin kaveri. On näin miehelleni sanonut. Mieheni ei ole koskaan ollut hänestä kiinnostunut seksuaalisessa mielessä eikä ole ikinä tikullakaan tähän naiseen koskenut. Mua vaan ärsyttää kun tää nainen on ihastunut mieheeni ja vaikka sai jo kerran pakit, haluaa silti roikkua mukana. Soittelee ja pyytelee ulos jonnekin. Viime viikolla nainen soitti Ikeasta ja kysyi haluaisiko mieheni jotaan sieltä. Hänellä oli tarvetta eräälle pöydälle, jonka pyysi tuomaan. Nainen soitti hetken kuluttua uudelleen ettei osta sitä, koska se ei kuulemma sovi miehelleni!!! Millä oikeudella se voi päättää mikä sopii toisen asuntoon ja mikä ei? Eikö se ole minun oikeuteni mieheni kumppanina osallistua sisustukseen? Tyhmä asia, mutta mulla nousi kyllä niskakarvat raivosta pystyyn! Pari päivää myöhemmin menimme yhdessä Ikeaan ja ostimme sen pöydän, koska se oli juuri sellainen, jota tarvitsimme. =) Perjantaina nainen soitti ja pyysi miestäni baariin. Ei lähtenyt. Mua harmitti silti. Mitä jos olisikin lähtenyt? Meillä on todella vähän yhteistä aikaa johtuen molempien vaativasta työstä sekä lapsista tietysti. En sano, että mieheni pitäisi viettää kaikki vapaa-aikansa kanssani, mutta kurjalta tuntuu jos hän haluaa mieluummin tavata tätä naista jossakin pubissa kuin lähteä minun kanssani ulos. =( Näin ei tosin ole käynyt, mutta jos... Tämä nainenkin on varmaan mustasukkainen minusta. Olenhan vienyt sen paikan johon hän olisi halunnut. En vaan silti osaa suhtautua tähän tilanteeseen ollenkaan.