Mustana olon ihanuuksia...

Kärppänä heinälatoon

Tunnettu jäsen
27.04.2007
14 912
42
48
No niin, nyt kun taas kirjoittelen mustana enkä sinä "heinä" niin pääsen käyttelemään noita hymiöitä helpommin. =) Cool.

Mutta yks ongelma mulla toistuu koko ajan... Onko muilla vastaavaa:

Kun valkkaan tosta rivistöstä hympän tekstiini, siitä tulee usein hympän sijasta linkki johonkin toiseen keskusteluun? :) :'( :flower: :hug: :D :headwall: :saint: :laugh: :kieh: :( :o :heart: :$ :| :ashamed: :snotty: ;) :whistle: :wave: :p :/ :x :xmas: |O B) :attn:

Jahaa, ja tuo äskeinen testi todisti, että se näköjään tapahtuu vain silloin, kun lisään hymiön vastatessani jonkun toisen aloitukseen... :snotty:

Muilla samaa onkelmaa?

mulla on muuten ollut sama ongelma..
tai joskus ei satu tulee suoraan toi hymiö vaan joutuu nakuttaa pari kertaa sitä kuvaa ja ei silti tuu. Tai sit se saattaa tulla liian monena.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
mulla on muuten ollut sama ongelma..
tai joskus ei satu tulee suoraan toi hymiö vaan joutuu nakuttaa pari kertaa sitä kuvaa ja ei silti tuu. Tai sit se saattaa tulla liian monena.

Mulla on saattanut tulla niinkin, että tulee tuo linkki ja sen perään haluamani hymiö... Mut sit kun otan sen linkin pois siitä ja valkkaan hympän ihan samasta napista uudestaan, niin sit se tulee kyllä ihan oikein...

Uusimmat

Yhteistyössä