Mustan mekon kanssa värilliset vai mustat sukkahousut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkujouluihin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkujouluihin

Vieras
Tässäpä pulma, musta mekko, yläosassa paljetteja, mekko on puoleen reiteen asti, vähän niinkuin semmonen "pikkumusta" laitanko jotkut värilliset vai mustat sukkahousut? Ja minkälaiset kengät?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Iltajuhliin tumman puvun kanssa mustat sukkahousut.

JA korkeat korot tietysti ;)

Nokun mietin että käviskö vaikka tumman lilat sukkahousut ja mustat korkkarit tai nilkkurit...

Kävisi, mutta jos haluat olla oikeasti tyylikäs, niin ihonväriset olisivat eleganteimmat aikuisen naisen päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://2.bp.blogspot.com/_fKjicSn4yZQ/SW2jzcv5C0I/AAAAAAAAAGI/2KxTANLSa3s/s320/DSCN1346.JPG

jotkut tämmöset voisi olla pikkujouluihin aika sähäkät.

Ooh, ihanat kengät kuvassa :) Mä en tosin tykkää ohuista mustista sukkiksista yhdistettyinä hirveän värikkäisiin kenkiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs.:

Nokun mietin että käviskö vaikka tumman lilat sukkahousut ja mustat korkkarit tai nilkkurit...

Kävisi, mutta jos haluat olla oikeasti tyylikäs, niin ihonväriset olisivat eleganteimmat aikuisen naisen päällä.

Mä en oikein noista ihonvärisistä sukkahousuista näin talvella tykkää.. Kesällä sitten :) Jotain tummaa tai värillistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Chupa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://2.bp.blogspot.com/_fKjicSn4yZQ/SW2jzcv5C0I/AAAAAAAAAGI/2KxTANLSa3s/s320/DSCN1346.JPG

jotkut tämmöset voisi olla pikkujouluihin aika sähäkät.

Ooh, ihanat kengät kuvassa :) Mä en tosin tykkää ohuista mustista sukkiksista yhdistettyinä hirveän värikkäisiin kenkiin.

joo samaa mieltä että peittävämmän mustat sukkikset kävisi paremmin, mutta kengät on säheet.

Mä en oikein noista ihonvärisistä sukkahousuista näin talvella tykkää.. Kesällä sitten :) Jotain tummaa tai värillistä :)

Ei se vuodenajasta ole kiinni mutta pikkumekon kanssa käytetään värittömiä sukkiksia. Mikään paksu materiaali ei käy paljettimekon kanssa yhteen, ihon kuuluu näkyä alta.

mä laittaisin jotkut suht peittävät 40 denierin mustat sukkikset ja joko pirtsakan väriset kengät/laukku tai sitten mustat korkkarit... yksinkertainen on kaunista.

www.muotipia.fi/pukeutumisetiketti

Iltajuhliin tummat. Jos aletaan pilkkua viilaamaan. Tummat tai puvunväriin sointuvat.
EI ikimaailmassa ihonvärisiä.......

Hei haloo iltapuku tarkoittaa koko pitkää mekkoa. On ihan eriasia kuin lyhyt coctailmekko. PITKÄ iltapuku vaatii erilaiset sukkahousut, ap.n puku ei ole iltapuku vaan jonkinsortin coctail/kotelomekko.

Iltajuhliin tummat. Jos aletaan pilkkua viilaamaan. Tummat tai puvunväriin sointuvat.

Eikös iltajuhlilla tuossa linkin yhteydessä tarkoiteta sellaisia juhlia, joissa iltapuku on pakollinen. Tyyliin Linnan tanssiaiset tai akateemiset iltajuhlat.

Minun mielestäni pikkumustan kanssa vapaamuotoiseen tilaisuuteen käyvät kaiken väriset sukkahousut, tosin ohuet ihonväriset vaativat jaloilta aika paljon, jos hame loppuu jo puoleen reiteen. Mikäli asu on simppeli ja kengät ja laukku mustat, jotkin hulluttelusukkahousutkin käyvät. (pitsiä, kuvioita, hopeaa, jne.)

Ei mustien tai tummien sukkisten kuulu olla paksut :o

laittakaa nyt hyvät ihmiset kuukkeliin hakua sukkiksista :snotty:

No googleta sä sitten vaikka "cocktail dress" Ja erikseen iltapuku, huomaat eron - sukkisten laadussakin. Eihän lyhyen mekon kanssa käytetä värillisiä tai mustia sukkahousuja etiketin mukaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:

Eikös iltajuhlilla tuossa linkin yhteydessä tarkoiteta sellaisia juhlia, joissa iltapuku on pakollinen. Tyyliin Linnan tanssiaiset tai akateemiset iltajuhlat.

Minun mielestäni pikkumustan kanssa vapaamuotoiseen tilaisuuteen käyvät kaiken väriset sukkahousut, tosin ohuet ihonväriset vaativat jaloilta aika paljon, jos hame loppuu jo puoleen reiteen. Mikäli asu on simppeli ja kengät ja laukku mustat, jotkin hulluttelusukkahousutkin käyvät. (pitsiä, kuvioita, hopeaa, jne.)

Tilaisuus on juurikin vapaamuotoinen ja ajattelin että kun olen jo muuten mustissa niin kävisikö sukkiksiksi vaikka jotkin värilliset tai kuviolliset. Yritän tässä nyt selailla jotain nettiputiikkeja joissa näkyisi tumma mekko ja sukkikset :D

http://www.mycouture.com/images/2008/03/david-meister-stretch-satin-cocktail-dress.jpg

Mun on todellakin ihan mahdoton kuvitella tuollaisen mustan iltamekon kanssa mitään värikästä. Mustatkin läpikuultavat sukkikset on todella YÖK!

http://4.bp.blogspot.com/_pGqCsz7Q_xI/SPRy3sD7dGI/AAAAAAAABPs/-3SIJawUIYQ/s400/Paillette+cocktail+dress.jpg Että niih! läpinäkyvät näyttää parhaimmalle, voithan toki pukea vaikka punaiset pitsisukkahousut, eriasia miltä se sitten kenenkin makuun näyttää.

Sori, unohtui sanoa että tämän mekon yläosa on semmoinen, hmm.. löysähkö t-paita malli... Miten tämmöstä nyt selittää :D Ja alaosa semmonen tiukka. Luulen että päädyn joihinkin tummiin kuviollisiisn sukkiksiin, mustiin korkkareihin ja mustaan kirjekuorilaukkuun :)

Yhteistyössä