Mustafa ja Stefano kertovat mitä he vaativat vaimoiltansa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Niinpä niin. No laita määritelmä, jossa sanotaan, et feminismi ei ole tasa-arvoa.

Muuten vain väheksyt sufferkettien jättämää perintöä äänioikeuksineen ja housumahdollisuuksineen! Kohta ollaan takas tilanteessa, jossa kainalokarvat ajeleva nainen on siveetön, sitten epähygieninen, sit taas siveetön..
Mikä tahansa sanakirja. Siellä ei lue tasa-arvon kohdalla "katso feminismi".
 
Toi menee jo maaniseksi! Miksi niin kova juttu sulle?

Tosta saa hyvän salaliittoteorian: ensin muutetaan feminismi " Tasa-arvoksi" Jotta voidaan saada tasa-arvosta miehille sopivampi paketti aikaan.

Ihan sama mulle, miksi sitä kutsut, naisvihaaja.
Kun ne vaan ovat eri asia.

Kiusaaja ja haukkuja. Sun kaltaisten takia tuolla paloi just kynttilöitä.
 
Deleted member 149094
Kun ne vaan ovat eri asia.

Kiusaaja ja haukkuja. Sun kaltaisten takia tuolla paloi just kynttilöitä.
Joojoo. Siitä on tehty eri asia. Sun kaltaisten toimesta. Et voi kuitenkaan väittää, etteikö feministit aja tasa-arvoa. Vai voitko? Joku oikee peruste, eikä mitään viitteen puuttumista. Mun printatussa sivistyssanakirjassa muuten lukee, et feminismi on tasa-arvoa.

Mitä kynttilöitä ja kenen mun kaltaisten? Eli miksi olet ristiny mut?
 
Joojoo. Siitä on tehty eri asia. Sun kaltaisten toimesta. Et voi kuitenkaan väittää, etteikö feministit aja tasa-arvoa. Vai voitko? Joku oikee peruste, eikä mitään viitteen puuttumista. Mun printatussa sivistyssanakirjassa muuten lukee, et feminismi on tasa-arvoa.

Mitä kynttilöitä ja kenen mun kaltaisten? Eli miksi olet ristiny mut?
Ei, kyllä se on aina ollut eri asia. Feministi voi tietysti ajaa tasa-arvoa, mutta niin voi moni muukin.

Mietipä sitä, miksi poltettiin kynttilöitä.
 
Deleted member 149094

feministi

  1. naisten oikeuksien puolustaja, tasa-arvotaistelija, vapautusliikkeen kannattaja.


Oikeen taistelija. No, ei tästä sen enempää.
Kaikesta sitä ihmiset pahoittaakin mielensä.
 

feministi

  1. naisten oikeuksien puolustaja, tasa-arvotaistelija, vapautusliikkeen kannattaja.


Oikeen taistelija. No, ei tästä sen enempää.
Kaikesta sitä ihmiset pahoittaakin mielensä.
Feministi voi tietysti ajaa tasa-arvoa, mutta niin voi moni muukin.
 
Deleted member 149094
Kukaan ei kiellä, etteikö feministi voisi ajaa myös tasa-arvoa. Mutta niin ajaa muutkin.
Justahan sä sanoit aiemmin, että feministit ei aja tasa-arvoa. Oot sä jotain muutakin vetäny, ko kynttilää.
Joo, voi olla vaikka sovinisti ja ajaa tasa-arvoa, jolloin on feministi. Mut sori nyt vaan, jos ajat tasa-arvoa, oot ihan hirvee femakkomörkö! buahhaaa!

Mut sä et ajakkaan tasa-arvoa, koska et halua olla feministi, vai?
Ootko niitä, jotka sanoo, et tasa-arvo on mennyt liian pitkälle?
 
Justahan sä sanoit aiemmin, että feministit ei aja tasa-arvoa. Oot sä jotain muutakin vetäny, ko kynttilää.
Joo, voi olla vaikka sovinisti ja ajaa tasa-arvoa, jolloin on feministi. Mut sori nyt vaan, jos ajat tasa-arvoa, oot ihan hirvee femakkomörkö! buahhaaa!

Mut sä et ajakkaan tasa-arvoa, koska et halua olla feministi, vai?
Ootko niitä, jotka sanoo, et tasa-arvo on mennyt liian pitkälle?
En ole sanonut, vaan sanonut, että tasa-arvo ei ole sama asia kuin feminismi. Olen kirjoittanut monta kertaa, että feministi voi ajaa tasa-arvoa. Voit lukea tuosta levittelemästäsi sanakirjasta tasa-arvon määritelmän.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Deleted member 149094
En ole sanonut, vaan sanonut, että tasa-arvo ei ole sama asia kuin feminismi. Olen kirjoittanut monta kertaa, että feministi voi ajaa tasa-arvoa. Voit lukea tuosta levittelemästäsi sanakirjasta tasa-arvon määritelmän.
feministi


  1. naisten oikeuksien puolustaja, ta-sa-ar-vo-tais-te-li-ja, vapautusliikkeen kannattaja.

Meneekö kaaliin, jakeluun, kolahtaako...?

Ja nyt se sun lähde, et feministit ei olis tasa-arvon kannattajia. Joku oikee, eikä mikään "viitteen puuttuminen". :LOL:
 
feministi


  1. naisten oikeuksien puolustaja, ta-sa-ar-vo-tais-te-li-ja, vapautusliikkeen kannattaja.

Meneekö kaaliin, jakeluun, kolahtaako...?

Ja nyt se sun lähde, et feministit ei olis tasa-arvon kannattajia. Joku oikee, eikä mikään "viitteen puuttuminen".
Sulle on sata kertaa jo selitetty, että feministi voi ajaa tasa-arvoa. Mutta tasa-arvo ei ole sama asia kuin feminismi. Vähän niin kuin sekasyöjä voi syödä kasvisruokaa, mutta se ei tee hänestä vegaania.

Tasa-arvon määritelmä levittelemästäsi sanakirjasta:

tasa-arvo

  1. Esimerkiksi: Naisten ja miesten, rotujen tasa-arvo. Oikeudellinen, taloudellinen tasa-arvo. Tasa-arvon aate. Pyrkimys tasa-arvoon työelämässä.
 
Deleted member 149094
Sulle on sata kertaa jo selitetty, että feministi voi ajaa tasa-arvoa. Mutta tasa-arvo ei ole sama asia kuin feminismi. Vähän niin kuin sekasyöjä voi syödä kasvisruokaa, mutta se ei tee hänestä vegaania.

Tasa-arvon määritelmä levittelemästäsi sanakirjasta:

tasa-arvo

  1. Esimerkiksi: Naisten ja miesten, rotujen tasa-arvo. Oikeudellinen, taloudellinen tasa-arvo. Tasa-arvon aate. Pyrkimys tasa-arvoon työelämässä.
Niin, mikä tossa ei nyt sittten ole feminismiä? Miten toi poikkeaa noista, mitä laitoin? Mikä on eri?

"palstapesu, tietää paremmin, kuin sanakirja!"
 

Yhteistyössä