Mustafa ja Stefano kertovat mitä he vaativat vaimoiltansa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Mustafalla on paineita vaimon löytämiseen, sillä hänen äitinsä muistuttelee jatkuvasti poikansa olevan jo vanha ja patistaa naimisiin.

Turkkilainen on ollut jo kertaalleen suomalaisnaisen kanssa aviossa, mutta kokeilee nyt toistamiseen onneaan. Kriteeritkin ovat selvät:

– Haluan naisen, joka rakastaa minua heti.

– Itse en voi tietää, rakastanko, se tulee myöhemmin, Mustafa tiivistää näkemyksensä.

Mustasukkaiseksi osoittautuva mies toteaa myös:

– Minun vaimoni on minun vaimoni. Joku voi sanoa, että ei haittaa, jos vaimo menee, kunhan tulee illalla minun luokseni takaisin. Minulle se ei käy. En halua että vaimoni edes nauraa jollekin toiselle tai flirttailee. Minun on minun, Mustafa summaa.

Tilauksessa nuori nainen
Myös libanonilainen Stefano esittää naisille vaatimuksia, jotka kuulostavat suomalaiseen korvaan hieman sovinistisilta:

– Kuva on tärkeä. Siitä näkee, onko hän minun tyyppiäni. Näenkö itseni hänen vierellään.

Stefanolla on myös ikäkriteerejä:

– Minulla oli lyhyt suhde naiseen, joka oli minun ikäiseni. Ihan kuin olisin tapaillut äitiäni, 38-vuotias mies töräyttää."

 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Stefanon mielestä kirjeen pituus tai syvyyskään ei toisaalta tunnu olevan hyvä asia:

– En odottanut, että kirjeissä puhuttaisiin tunteista ja että ne olisi laadittu niin huolella. Ehkä muutama rivikin riittäisi. Hei, pidän sinusta, haluatko lähteä kahville ja niin edelleen, hän puntaroi.
Taitaa jutun kirjoittajalla olla rasistinen ketunhäntä kainalossa. Pidän kyllä kulttuurieroja faktana enkä todellakaan usko, että libanonilainen maajussi olisi oikea sulhasehdokas suomalaiselle naiselle, mutta silti. Ei kukaan ole noin stereotyyppisen libanonilainen maajussi oikeasti.
 
Aika äskettäin luin, että nimenomaan feministit tykkäävät seksististä miehistä. Niitä varmasti näille piisaa.
Femakot haluavat tosimiehen. Sellaisen joka ottaa eikä kysele.
Ulkomaalainen mies saa olla sovinisti. Se on miehekästä.
@ForeverMulan voisi vahvistaa tai kumota oletukset. :unsure:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Eikö sarjalla ole riittävästi yleisöä?
Herätti kyllä minun kiinnostukseni. En ole aiemmin katsonut.

Ei hitsi että nauroin makeasti!:ROFLMAO:
 
vierailija
Ihan reilua, että alkuun kertovat "vaatimuksensa". Onhan meillä tälläkin palstalla taas meidän oma "kilttimies"/"jännämies", suorasukainenkin monesti.

Se joka leikkiin lähtee, se leikkiin lähteköön, niin sanotusti,

Sitten taas on niitä, jotka ihastuvat, rakastuvat ja parituvat, kuten suurin osa, kai, ja jokin osa sitten saa kaikessa ihanuudessa ja huumassa jokin päivä eteensä järkyttävän pahoinpitelevän puolison ja voi jopa päästä hengestään tämän käsissä. Näin kävi lähisukulaiselleni. Oli liian myöhäistä.

Koskaan ei tiedä.
 
  • Tykkää
  • Surullinen
Reactions: AivanSama ja m1es
vierailija
"Mustafalla on paineita vaimon löytämiseen, sillä hänen äitinsä muistuttelee jatkuvasti poikansa olevan jo vanha ja patistaa naimisiin.

Turkkilainen on ollut jo kertaalleen suomalaisnaisen kanssa aviossa, mutta kokeilee nyt toistamiseen onneaan. Kriteeritkin ovat selvät:

– Haluan naisen, joka rakastaa minua heti.

– Itse en voi tietää, rakastanko, se tulee myöhemmin, Mustafa tiivistää näkemyksensä.

Mustasukkaiseksi osoittautuva mies toteaa myös:

– Minun vaimoni on minun vaimoni. Joku voi sanoa, että ei haittaa, jos vaimo menee, kunhan tulee illalla minun luokseni takaisin. Minulle se ei käy. En halua että vaimoni edes nauraa jollekin toiselle tai flirttailee. Minun on minun, Mustafa summaa.

Tilauksessa nuori nainen
Myös libanonilainen Stefano esittää naisille vaatimuksia, jotka kuulostavat suomalaiseen korvaan hieman sovinistisilta:

– Kuva on tärkeä. Siitä näkee, onko hän minun tyyppiäni. Näenkö itseni hänen vierellään.

Stefanolla on myös ikäkriteerejä:

– Minulla oli lyhyt suhde naiseen, joka oli minun ikäiseni. Ihan kuin olisin tapaillut äitiäni, 38-vuotias mies töräyttää."

On tässä on jotain jotain hyvääkin: miehet kertovat mitä haluavat, jos siihen kelkkaan lähdet, teit sen tietoisena siitä mitä on tulossa. Usko ja toivon kuitenkin että kyse on monelle naiselle vain seikkailusta, eikä oikeasti aviopuolison löytämisestä.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
TERO PEKKA SUVAKKI
Minun mielestä ihan mielenkiintoista. Ja taaskaan ei se "rikki oleva media" lakaise mitään maton alle. Niinkuin ei ole enää aikoihin lakaissut, ainakaan kategorisesti.

Meille aidoille suvakeille on selvää, että melkeinpä mistä tahansa muista kulttuureista tulevien käsitykset miesten ja naisten asemasta on epätasa-arvoisempia kuin meidän suomalaisten. Islamilaisista maista varmaan käsityserot ovat suurimpia, mutta kyllä ihan tuossa itänaapurissakin naisen asema KESKIMÄÄRIN on hyvin erilainen kuin täällä Suomessa.

Sinällään reilua, että kertovat nuo käsitykset hyvin suoraan. Mutta eihän sitä oikeasti moni suomalainen nainen silti tajua.

Ei kyllä niin paljoa kiinnosta, että jaksaisin kattoa.
 
vierailija
Minun mielestä ihan mielenkiintoista. Ja taaskaan ei se "rikki oleva media" lakaise mitään maton alle. Niinkuin ei ole enää aikoihin lakaissut, ainakaan kategorisesti.

Meille aidoille suvakeille on selvää, että melkeinpä mistä tahansa muista kulttuureista tulevien käsitykset miesten ja naisten asemasta on epätasa-arvoisempia kuin meidän suomalaisten. Islamilaisista maista varmaan käsityserot ovat suurimpia, mutta kyllä ihan tuossa itänaapurissakin naisen asema KESKIMÄÄRIN on hyvin erilainen kuin täällä Suomessa.

Sinällään reilua, että kertovat nuo käsitykset hyvin suoraan. Mutta eihän sitä oikeasti moni suomalainen nainen silti tajua.

Ei kyllä niin paljoa kiinnosta, että jaksaisin kattoa.
Rasistisia ajatuksia sulla.
 
Deleted member 149094
Tämän artikkelin tai sen osan neutraalius on kyseenalaistettu.
Niinpä niin. No laita määritelmä, jossa sanotaan, et feminismi ei ole tasa-arvoa.

Muuten vain väheksyt sufferkettien jättämää perintöä äänioikeuksineen ja housumahdollisuuksineen! Kohta ollaan takas tilanteessa, jossa kainalokarvat ajeleva nainen on siveetön, sitten epähygieninen, sit taas siveetön..
 

Yhteistyössä