Minä ainakin!! Olen kerran saanutkin oikein isolla varustetulta mustalta lihaskimpulta! Nyt haaveilen kahdesta sellaisesta yhtäaikaaAlkuperäinen kirjoittaja abdullahassa:Kuinka moni nainen haaveilee tai fantasioi mustasta, isokaluisesta miehestä?
oih, sama mulla. ei tee pätkääkää mieli kotimaisia pikkupilejä.Alkuperäinen kirjoittaja Elviira G:Minä ainakin!! Olen kerran saanutkin oikein isolla varustetulta mustalta lihaskimpulta! Nyt haaveilen kahdesta sellaisesta yhtäaikaaAlkuperäinen kirjoittaja abdullahassa:Kuinka moni nainen haaveilee tai fantasioi mustasta, isokaluisesta miehestä?
Kyllä Jukkikset sun muut Suomipojut kalpenevat useasti mustan rinnalla, niin se vaan on. Kotimaiset miehemme ovat enimmäkseen kännisiä ördääjiä jotka luulevat että naiset käy heidän prinssinakkeihinsa kuumana!
Ymmärrän suomalaisnaisten vaativan asenteen hyvin, erityisesti heidän maailmalla hyvin tunnetun kauneuden ja uhkean vartalonsa vuoksi. Minua ulkomailla asustavana on niin ikävä näitä hiirihiuksisia ja lattarintaisia 'miehen puolikkaita', jotka vaatimattomasta ulkomuodostaan huolimatta vaativat isointa mustaa karahkaa. Uskoisin että impotenssiongelma iskisi isoonkiin melaan jos pitäisi ylläkirjoittaneita hoitaa. Tarkoitan lievästi ivallisella kommentillani siis sitä että harvalla suomalaisnaisella on varaa provosoida suomalaismiehen pilejä noilla pärstäkertoimilla ja uhoa finnirintaisina vain mustan kelpaavan. En halua kommentillani loukata alkuunkaan suomalaisnaisia yleisesti vaan näitä provottajia. Suomesta löytyy myös upeita naisia kuten vaimoni mutta kommentit ei ole samaa tasoa kuin noilla.Alkuperäinen kirjoittaja elviira k:oih, sama mulla. ei tee pätkääkää mieli kotimaisia pikkupilejä.Alkuperäinen kirjoittaja Elviira G:Minä ainakin!! Olen kerran saanutkin oikein isolla varustetulta mustalta lihaskimpulta! Nyt haaveilen kahdesta sellaisesta yhtäaikaaAlkuperäinen kirjoittaja abdullahassa:Kuinka moni nainen haaveilee tai fantasioi mustasta, isokaluisesta miehestä?
Kyllä Jukkikset sun muut Suomipojut kalpenevat useasti mustan rinnalla, niin se vaan on. Kotimaiset miehemme ovat enimmäkseen kännisiä ördääjiä jotka luulevat että naiset käy heidän prinssinakkeihinsa kuumana!
Alkuperäinen kirjoittaja erkki persemerkki:Ymmärrän suomalaisnaisten vaativan asenteen hyvin, erityisesti heidän maailmalla hyvin tunnetun kauneuden ja uhkean vartalonsa vuoksi. Minua ulkomailla asustavana on niin ikävä näitä hiirihiuksisia ja lattarintaisia 'miehen puolikkaita', jotka vaatimattomasta ulkomuodostaan huolimatta vaativat isointa mustaa karahkaa. Uskoisin että impotenssiongelma iskisi isoonkiin melaan jos pitäisi ylläkirjoittaneita hoitaa. Tarkoitan lievästi ivallisella kommentillani siis sitä että harvalla suomalaisnaisella on varaa provosoida suomalaismiehen pilejä noilla pärstäkertoimilla ja uhoa finnirintaisina vain mustan kelpaavan. En halua kommentillani loukata alkuunkaan suomalaisnaisia yleisesti vaan näitä provottajia. Suomesta löytyy myös upeita naisia kuten vaimoni mutta kommentit ei ole samaa tasoa kuin noilla.Alkuperäinen kirjoittaja elviira k:oih, sama mulla. ei tee pätkääkää mieli kotimaisia pikkupilejä.Alkuperäinen kirjoittaja Elviira G:Minä ainakin!! Olen kerran saanutkin oikein isolla varustetulta mustalta lihaskimpulta! Nyt haaveilen kahdesta sellaisesta yhtäaikaaAlkuperäinen kirjoittaja abdullahassa:Kuinka moni nainen haaveilee tai fantasioi mustasta, isokaluisesta miehestä?
Tiedän, että se mitä seuraavaksi sanon, on rumasti sanottu ja roimaa yleistystä, jota vastaan löytyy varmasti roimasti päinvastaisia esimerkkejä, mutta USEIN olen minäkin kiinnittänyt tähän huomiota, että mustien kanssa seurustelevat naiset ovat usein ns. rumia ja lihavia. Samoin miehet, joiden kainalossa on esimerkiksi itämainen nainen, ovat yleensä säälittävän näköisiä reppanoita. Olen aina miettinyt, että nämä, jotka eivät saa kotimaista puolisoa, joutuvat tyytymään "tuontitavaraan".Alkuperäinen kirjoittaja Jufenautis:Näkeehän sen tuolla katukuvassa millaiset läskitanttarat mustien kainalossa viilettää.
Pitää paikkansa, olen kuullut sanottavan suoraan, että monen mustan herkkupalan toive on nimenomaan runsaat naiset.Alkuperäinen kirjoittaja Blackisbeautiful:Se vaan on silleen että mustat yleensä tykkää vähän pulleammista, ja enemmänkin pulleista, ja vielä siitäkin isommista. Harmi. Itsellä ei ole saumoja kun painoa vain 57kg.
eihän se jättimäinen kanki edes mahtuisi mun tiukkaan ja pieneen pimperoonAlkuperäinen kirjoittaja abdullahassa:Kuinka moni nainen haaveilee tai fantasioi mustasta, isokaluisesta miehestä?
Se vaan on silleen että mustat yleensä tykkää vähän pulleammista, ja enemmänkin pulleista, ja vielä siitäkin isommista. Harmi. Itsellä ei ole saumoja kun painoa vain 57kg.
Kerran uimahallissa oli suihkussa musta mies, jotenkin kiihotuin sitä katsellessa ja rupes väkisin seisn oo. Ukko oli varmaan viiskyppinen ja minä 18v. Vei kuitenkin veskiin ja ekaa kertaa sain miestä ja tummaa kullia anaaliin.Jospa jollekkin kelpais.....tämmönen vaalee pienimunainen suomalainen.......