Mustaa

• Viestiketjun aloittaja abdullahassa
  • Ensimmäinen viesti
Neiti Eloveenä
Abi, ei yksikään suomalainen nainen haaveile tai fanttasioi mustasta, isokaluisesta miehestä.

Miksi haaveilisikaan, kun meillä on omasta takaa näitä Jukkiksia maa täynnä.

85C
Minua ei ainakaan kiinnosta nuo mustat miehet...
x-partnerini osti minulle dvd:n jossa mustat miehet häärii ja yök!!! Ei kiitos, ei kiihota pätkääkään. Kyllä se pitää olla ehta suomalainen mies.

Ei haaveile kukaan ei
En tunne yhtäkään, joka haavelisi mustasta miehestä kalun koosta riippumatta.

Oma mieheni on tuollainen JUKKIS 2 -tyyppinen, ja parempaa miestä ei maailmasta löydy! Tosin en väittäisi, että mieheni on pienimunainen (hän on itse sitä mieltä kuitenkin) mutta oli sitten pieni- tai normimunainen, osaa hän ainakin sitäkin käyttää loistavasti!

Elviira G
Alkuperäinen kirjoittaja abdullahassa:
Kuinka moni nainen haaveilee tai fantasioi mustasta, isokaluisesta miehestä?
Minä ainakin!! Olen kerran saanutkin oikein isolla varustetulta mustalta lihaskimpulta! Nyt haaveilen kahdesta sellaisesta yhtäaikaa:)

Kyllä Jukkikset sun muut Suomipojut kalpenevat useasti mustan rinnalla, niin se vaan on. Kotimaiset miehemme ovat enimmäkseen kännisiä ördääjiä jotka luulevat että naiset käy heidän prinssinakkeihinsa kuumana!

elviira k
Alkuperäinen kirjoittaja Elviira G:
Minä ainakin!! Olen kerran saanutkin oikein isolla varustetulta mustalta lihaskimpulta! Nyt haaveilen kahdesta sellaisesta yhtäaikaa:)

Kyllä Jukkikset sun muut Suomipojut kalpenevat useasti mustan rinnalla, niin se vaan on. Kotimaiset miehemme ovat enimmäkseen kännisiä ördääjiä jotka luulevat että naiset käy heidän prinssinakkeihinsa kuumana!
oih, sama mulla:). ei tee pätkääkää mieli kotimaisia pikkupilejä.

erkki persemerkki
Alkuperäinen kirjoittaja elviira k:

Ymmärrän suomalaisnaisten vaativan asenteen hyvin, erityisesti heidän maailmalla hyvin tunnetun kauneuden ja uhkean vartalonsa vuoksi. Minua ulkomailla asustavana on niin ikävä näitä hiirihiuksisia ja lattarintaisia 'miehen puolikkaita', jotka vaatimattomasta ulkomuodostaan huolimatta vaativat isointa mustaa karahkaa. Uskoisin että impotenssiongelma iskisi isoonkiin melaan jos pitäisi ylläkirjoittaneita hoitaa. Tarkoitan lievästi ivallisella kommentillani siis sitä että harvalla suomalaisnaisella on varaa provosoida suomalaismiehen pilejä noilla pärstäkertoimilla ja uhoa finnirintaisina vain mustan kelpaavan. En halua kommentillani loukata alkuunkaan suomalaisnaisia yleisesti vaan näitä provottajia. Suomesta löytyy myös upeita naisia kuten vaimoni mutta kommentit ei ole samaa tasoa kuin noilla.

Jufenautis
Alkuperäinen kirjoittaja erkki persemerkki:
Alkuperäinen kirjoittaja elviira k:

Ymmärrän suomalaisnaisten vaativan asenteen hyvin, erityisesti heidän maailmalla hyvin tunnetun kauneuden ja uhkean vartalonsa vuoksi. Minua ulkomailla asustavana on niin ikävä näitä hiirihiuksisia ja lattarintaisia 'miehen puolikkaita', jotka vaatimattomasta ulkomuodostaan huolimatta vaativat isointa mustaa karahkaa. Uskoisin että impotenssiongelma iskisi isoonkiin melaan jos pitäisi ylläkirjoittaneita hoitaa. Tarkoitan lievästi ivallisella kommentillani siis sitä että harvalla suomalaisnaisella on varaa provosoida suomalaismiehen pilejä noilla pärstäkertoimilla ja uhoa finnirintaisina vain mustan kelpaavan. En halua kommentillani loukata alkuunkaan suomalaisnaisia yleisesti vaan näitä provottajia. Suomesta löytyy myös upeita naisia kuten vaimoni mutta kommentit ei ole samaa tasoa kuin noilla.

Hyvin kirjoitettu! Ja tosiasiahan on se että näille mustille kelpaa lähes mikä vaan koirankopista suomalaiseen lihaavan, viinalle haisevaan naiseen! Näkeehän sen tuolla katukuvassa millaiset läskitanttarat mustien kainalossa viilettää. On suorastaan käsittämätöntä että laardikasat kehtaavat vaatia suomalaisilta miehiltä vielä jotain!

Nyt sanon rumasti...
Alkuperäinen kirjoittaja Jufenautis:
Näkeehän sen tuolla katukuvassa millaiset läskitanttarat mustien kainalossa viilettää.
Tiedän, että se mitä seuraavaksi sanon, on rumasti sanottu ja roimaa yleistystä, jota vastaan löytyy varmasti roimasti päinvastaisia esimerkkejä, mutta USEIN olen minäkin kiinnittänyt tähän huomiota, että mustien kanssa seurustelevat naiset ovat usein ns. rumia ja lihavia. Samoin miehet, joiden kainalossa on esimerkiksi itämainen nainen, ovat yleensä säälittävän näköisiä reppanoita. Olen aina miettinyt, että nämä, jotka eivät saa kotimaista puolisoa, joutuvat tyytymään "tuontitavaraan".

Blackisbeautiful
Se vaan on silleen että mustat yleensä tykkää vähän pulleammista, ja enemmänkin pulleista, ja vielä siitäkin isommista. Harmi. Itsellä ei ole saumoja kun painoa vain 57kg.

Kaisa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blackisbeautiful:
Se vaan on silleen että mustat yleensä tykkää vähän pulleammista, ja enemmänkin pulleista, ja vielä siitäkin isommista. Harmi. Itsellä ei ole saumoja kun painoa vain 57kg.
Pitää paikkansa, olen kuullut sanottavan suoraan, että monen mustan herkkupalan toive on nimenomaan runsaat naiset.

toopelo

se niillä mustilla pojilla on. Sen verran kannibalismia DNA:ssa jäljellä, että ymmärtää laardin päälle.
Ja kun se laardi vielä liikkuu, niin on tae kohtuullisesta tuoreudesta.Eikä tarvi viikkokausia perässä jolkottaa paljain jaloin skorpiooneja väistellen.

Viimeksi muokattu:
vierailija Miia
Oltiin mieheni kanssa reissussa ja kaksi mustaa miestä alkoi piirittää minua.
asia huvitti minua suuresti.En ole mikää läskikasa ja pituuttakaan ei ole kun 160 hatun kanssa.Sanoin miehelleni että onkohan se totta mitä mustien miesten kulleista sanotaan.Katso mieheni sanoi.Annatko minun naida niiden kanssa.
Jos kumilla panevat niin mikä siinä.
Mieheni kertoi että jos antaa miehen tarjota juotavaa se on merkki miehelle että on kiinnostunut.
Sanoin miehelleni että kun hallitsee englannin kielen ,että saavat naida sun nähden.
Olen lukenut että musta mies osaa rakastella hellästi,,kattia kans.
Nuo miehet nussivat säälimättömästi ja tunkivat kullinsa pilluun heti kun saivat minut alastomaksi.
Tosin täytyy sanoa että kestävyyttä riitti eka yhdyntöjen jälkeen liiaksikin.
Pillu oli kipeänä monta päivää.
Kyrvät oli kylläkin kooltaan liian isoja..ei kiitos enää koskaa.

vierailija
Olen kokeillut keskikoisia ja isojakin, niin vaaleita ja mustia;) Nautinto ei riipu pelkästään elimestä vaan kyllä siinä muutkin seikat vaikuttavat. Täällä ollaan heikkona nuoriin herrasmiehiin. Maailmalla aiemmin matkanneena kokemuksia on kertynyt eri kansallisuuksista monissa merkeissä. Suomessa olen saanut hyvin ja helpolla tavalla haluamaani mustaa, kun hakeudun eräälle aikuisten yksityisclubille kerran kuussa. Etsivä löytää…. Mukavia hetkiä kaikille talven kylmyyteen.

Jane
Minäkään en halua lähteä baarista hakemaan seuraa. Se on liian vaikeaa hänen luo, minun luo jne. Mustaa meisseliä olen saanut kivasti Wildclubilla. Jos muitakin kiinnostaa niin hakeudu mukaan.

Yhteistyössä