musta vissiin huokuu sellanen epärehellisyyden aura, tai jotain..

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
kela:n täti soitti, kun oli kunnalta ilmotettu, että 03- syntyny lapsi on alottanu päivähoidon..
joo-o, mie sanoin..no kela täti sit alkaa tenttaan, että onkohan se tuo 05-syntynyt alottanu kans??.. ja vaikka mie sitä kuinka koitin vakuuttaa, että ei ole alottanu, kun täällä tuo tyär minun ja vauvan kans on kotosalla..
eikä kuulkaa meinannu uskoa!! :o :o

Välillä kelan kanssa on vaikeeta. Noooon vaikeeta.
Mulla oli todellisia vaikeuksia saada äippärähät kelalta. Juoksuttivat kaikenmaailman todistusten kanssa.... Ja vauva oli jo syntynytkin!!! Meinasin jo suosiolla luovuttaa ja antaa niiden pitää rahansa :kieh:

Eikös tuo -03:nen ala olla eskari-iässä? Ja vaikkei olisi, muksut kannattaa laittaa kyllä hetkeksi hoitoon/kerhoon tmv. ennen kouluunlähtöä. Tulee sosiaaliset kuviot tutuiksi, ehkä saadaan jo kavereitakin. Koulussa huomaa kylllä, jos joku ei ole eskarissa ollut, eskarissa puolestaan näkee, onko muksu ollut aiemmin hoidossa.

Enkä tarkoita, että sosiaalistamisen nimissä mollaisin kotihoitoa, mutta oikeasti lapselle on koulun alku helpompaa, jos on vähän jo saanut kokemuksia isommasta porukasta.

Mulla viime äippäraha hakemukset hävis kelalle toisetkin hävis.. soittelin ja ihmettelin. Eipä vaan auttanut. (Olin siis kaikki hakemukset palauttanut suoraan tiskille) Kolmannet hakemukset meni sit läpi.

Yhteistyössä