Musta tuntuu et monet pitkätukat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jenna:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
fjongan tukka ei oo aito, baarissa nähtyä.

Kui lähellä kävit tiirailemassa :whistle:

Siltä tuli peruukki silmille illan mittaan monesti, ja joku sen hoitokin veti sen siltä pois pariin kertaan, molemmat vaan räkätti ja fjonga laitto sen takasin päähän veskissä. Sanoin sille että oon luullut sitä aidoksi, se sano että niinhän ne kaikki. :laugh:
Aika täti.

Siis vastailetko sä tähän kahdella eri "nikillä" :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja jenna:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
fjongan tukka ei oo aito, baarissa nähtyä.

Kui lähellä kävit tiirailemassa :whistle:

Siltä tuli peruukki silmille illan mittaan monesti, ja joku sen hoitokin veti sen siltä pois pariin kertaan, molemmat vaan räkätti ja fjonga laitto sen takasin päähän veskissä. Sanoin sille että oon luullut sitä aidoksi, se sano että niinhän ne kaikki. :laugh:
Aika täti.

Siis vastailetko sä tähän kahdella eri "nikillä" :whistle:

Mä oon jenna eli ap.
Dokannut fjongan kanssa pari kertaa. En paljasta nikkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja kikku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryökäle:
Ei pidennys ole sama asia kuin peruukki. Tuskin peruukkeja kovin moni pitää, nehän hiostaa, mut pidennykset taitaa olla aika yleisiä

On se ihan sama, kuollutta karvaa. Ja pidennyksistä huomaa paremmin että on epäaito.

No joo, mut ei se silti oo sama asia. Peruukki on ihan "koko tukka" ja pidennykset on kiinni omissa hiuksissa

Alkuperäinen kirjoittaja kikku:
Ei pidennys ole sama asia kuin peruukki. Tuskin peruukkeja kovin moni pitää, nehän hiostaa, mut pidennykset taitaa olla aika yleisiä

On se ihan sama, kuollutta karvaa. Ja pidennyksistä huomaa paremmin että on epäaito.

No joo, mut ei se silti oo sama asia. Peruukki on ihan "koko tukka" ja pidennykset on kiinni omissa hiuksissa

Siks niistä huomaakin et ne on feikit. Mun lamulla on, ja tosi törpön näkönen "takatukka".

Just joo :laugh: Mulla on ainakin ap ihan omat hiukset, ei peruukkia tai pidennyksiä eikä tule! Ovat tällä hetkellä jo melko pitkät, reilusti yli olkapäiden, mutta aion kasvattaa vielä paljon pidemmät.

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Mulla ainaskin on ihan oma. Ei mulla riittäis hermot alkaa laittelee mitään tekotukkaa kun tämänkin kans meinaa mennä hermot välillä ku ei jaksais laitella aina :kieh:

Sama juttu... Tarpeeks omassakin, saati sitten että pitäis vielä jotain irtotukkaa vääntää ja kääntää ja miettiä pysyykö menossa mukana :D