Musta tulee kalju.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ideaköyhä

Aktiivinen jäsen
17.12.2006
4 791
0
36
Hiukset lähtee tupoittain päästä. :o Aluksi luulin syyksi kilpirauhasjuttuja mutta lääkitys ollut jo kohta kolme kuukautta ja hiustenlähtö vaan kiihtyy entisestään. :snotty: Pitääköhän mun lähteä peruukki kauppaan vai mikäköhän auttais?

Ei kaljussa muuten mitään vikaa oliskaan mutta mun päänmuodolla se ei välttämättä olis kovinkaan esteettisesti soveliasta. :ashamed:

Osta hattuja. Nythän on vaikka mitä kivoja hattuja. ja siihen hiuksettomuuteen sopeutuu, pään muodosta viis. Vaikka ymmärrän kyllä myös huolesi ja pahan mielesi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osta hattuja. Nythän on vaikka mitä kivoja hattuja. ja siihen hiuksettomuuteen sopeutuu, pään muodosta viis. Vaikka ymmärrän kyllä myös huolesi ja pahan mielesi.
Voisivat töissä katsoa vähän kieroon jos hattu päässä alan kulkemaan. :whistle: Ja noi hatut on kanssa ongelma. Harva pystyy näyttämään niin tyhmältä hattu päässä kuin minä. :whistle: Ainut mikä kävis on pipo ja tässä iässä ei taida olla enää normaalia olla pipo päässä joka paikassa sisätiloissakin.. :snotty:

Mulla lähtee kanssa aikalailla hiuksia:/ Mies oli kuullut jostain että jos sokerit heittelee pahasti voi seurauksena olla hiusten lähtöä... En sitten tiedä pitääkö paikkaansa.

Yhteistyössä