Huolestuttavaa on, että esim. monien ohjelmien juontajat aloittavat jokaisen juontonsa sanalla "eli". Miksei voi vain aloittaa virkettä, miksi pitää tunkea täysin turha sana siihen eteen? Tosin harva nykyjuontajista mikään viestinnän ammattilainen on muutenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Elikkä..Elikkä mullaon nyt kolme päivää ollut... puuh..
Mut eiks ne just tu?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kera sana on ärsyttävä esim lihapullat kera pottumuusin, miksei voi sanoa lihapullat ja pottumuusi tai lihapullat pottumuusilla
toinen ärsykki on raskaana, miten niin raskaana, tulee sellanen olo että kaikki äidit tulee kauhean raskaiksi kun odottavat
Minua taas ärsyttää jos sanotaan jonkun olevan "paksuna"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kera sana on ärsyttävä esim lihapullat kera pottumuusin, miksei voi sanoa lihapullat ja pottumuusi tai lihapullat pottumuusilla
toinen ärsykki on raskaana, miten niin raskaana, tulee sellanen olo että kaikki äidit tulee kauhean raskaiksi kun odottavat
Samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Huolestuttavaa on, että esim. monien ohjelmien juontajat aloittavat jokaisen juontonsa sanalla "eli". Miksei voi vain aloittaa virkettä, miksi pitää tunkea täysin turha sana siihen eteen? Tosin harva nykyjuontajista mikään viestinnän ammattilainen on muutenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Elikkä..Elikkä mullaon nyt kolme päivää ollut... puuh..
Ei välttämättä. On jotenki hullua että vasta vauvauutisenkin saanut on jo raskaana . En tiedä mikä siinä mua niin ärsyttää!Alkuperäinen kirjoittaja ..:Mut eiks ne just tu?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kera sana on ärsyttävä esim lihapullat kera pottumuusin, miksei voi sanoa lihapullat ja pottumuusi tai lihapullat pottumuusilla
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minua taas ärsyttää jos sanotaan jonkun olevan "paksuna"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kera sana on ärsyttävä esim lihapullat kera pottumuusin, miksei voi sanoa lihapullat ja pottumuusi tai lihapullat pottumuusilla
"Kotoota" on kans hyväAlkuperäinen kirjoittaja argh!:kotio, kun tarkoitetaan kotiin
Alkuperäinen kirjoittaja jaahassu:tusakka :headwall: :headwall: :headwall: kyllähän sitä "rakkaalla lapsella" on monta nimeä, mutta en vaan voi sietää kun sanotaan: annatko pojalle tissin tusakkaa..
Mut eiks me nyt olla henkisesti raskaita jo heti alusta? Tai vissiin aina...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei välttämättä. On jotenki hullua että vasta vauvauutisenkin saanut on jo raskaana . En tiedä mikä siinä mua niin ärsyttää!Alkuperäinen kirjoittaja ..:Mut eiks ne just tu?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kera sana on ärsyttävä esim lihapullat kera pottumuusin, miksei voi sanoa lihapullat ja pottumuusi tai lihapullat pottumuusilla
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Elikkä popsi monasti tiäkkö lihapullat kera pottumuusin, ammenna kolmasti ja sitten paksuna bussilla kotio=D