Musta on tullut ihan pa*ka ihminen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Develly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Develly

Jäsen
15.05.2009
734
0
16
Musta on tullut tosi katkera ja mustasukkainen...

Avoni on töissä toisella paikkakunnalla ja asuu siellä työajat eli noin 5 päivää viikosta. Hänelle on tullut uusi kaveripiiri ja kaverit täällä "kotona" on jääneet.
Ja mitä minulle on tullut?? Mustasukkaisuus. Pah!!

Mä en tunne enkä edes ulkonäöltä tiedä näitä tyyppejä ollenkaan. Avo vaan puuhuu "andesta" ym, mutta mä en tiedä yhtään ketä ne oikeasti on.

Lisäksi mua korventaa se, että me ei enää avon kanssa käydä juurikaan missään yhdessä. Paitsi kaupassa ehkä kerran kaks kuussa.

Miten tällaisen sairaan tunteen sais tapettua? :headwall:

Mulla ei ole edes oikeasti mitään syytä epäillä mitään, mutta silti mua korventaa ihan 24/7 nyttenkin kun nää "kaverukset" ovat tänään lähdössä baariin...
Eilen kun mä olisin ollut yksin illan niin avo tietenkin töissä ja sitten tänään hän menee ulos ja mä kökin kotona muksujen kanssa... Argh!!

Voin sanoa et musta tulis varmaan samanlainen..yhteinen aika tuntuis olevan kortilla :snotty:
tuohon en osaa sanoa miten ton tunteen sais pois..oisko sulla mahkuja saada lapsia hoitoon ja mennä mukaan siihen kaveriporukkaan joskus kun menevät ulos yms?

^ Mä en usko, että mulla olis mitään asiaaa tuohon porukkaan, koska niillä on ne omat juttunsa enkä mä tiedä niistä yhtään mitään :( Lisäksi mä en saa ikinä sunnuntaina lapsia hoitoon ja avo on aina töissä pe-la :(

Mä NIIN tiedän tuon tunteen!
Meillä oli ihan sama tilanne, ja siihen auttoi vain se, että tutustuin kunnolla miehen uusiin kavereihin.
Erossa asuminen toi kyllä sitten myöhemmin kaikenlaista p.skaa mukanaan, mies mm. alkoi liian läheiseksi yhden työkaverinsa kanssa joten mustasukkaisuus ei ollut ihan aiheetontakaan. Mutta sitten vaan kissaa pöydälle ja silleen...
Kokemuksesta viisastuneena en enää koskaan suostu tuollaiseen eri paikkakunnilla asumiseen!

Kurja tilanne..
nyt sun pitää vaan nykästä avoas hihasta ja ottaa asia puheeks ja tiedustella asioita suoraan ja kerrot omat ajatukses. Ei kannata jäädä yksin noiden asioiden kanssa, ne vaan pahenee siitä, kuten varmasti itsekin sen tiedät.

Olen yrittänyt pariinkin otteeseen puhua tästä tilanteesta, mutta eihän avo voi nähdä sitä mun kannalta :whistle:

Kyllähän ihmisellä pitää olla muutakin kun parisuhde, mutta toisaalta taas olis ihan kiva, että vähän tietäis missä mennään... :/ :/

Miks elämän pitää olla niin vaikeeta :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: