Musta napa synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Otsoemo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Otsoemo

Aktiivinen jäsen
15.04.2008
2 044
0
36
Ei ole kovinkaan tärkeä asia, mutta ihan vain kiinnostuksesta kysyn. Onko teillä muilla jäänyt napa mustaksi synnytyksen jälkeen? Miulla se oli synnytyksen jälkeen ihan lötkö ja musta. Nyt se näyttää jo muuten normaalilta, mutta on ihan musta.

Palaakohan se joskus normaaliksi?

Kaikenlaista sitä saakin ihmetellä :D .

Mulla on myös ihan lötkö ja tumma. Synnytyksestä vajaa kolme viikkoa tosin vasta.

Ja teenpä tähän jatkokysymyksen: Milloin linea negra katoaa mahalta?? Toi tummeni tosi näkyväksi synnytyksen jälkeen. Kauanko sitä pitää vielä katella? :p

laitappa rasvaa, anna pehmetä ja rappaa varovasti pois. se on likaa.. ainaki itellä sitkeetä ollu ja saanu kokonaan puhtaaksi kolmella kerral vasta 6 kk synnytyksestä...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
laitappa rasvaa, anna pehmetä ja rappaa varovasti pois. se on likaa.. ainaki itellä sitkeetä ollu ja saanu kokonaan puhtaaksi kolmella kerral vasta 6 kk synnytyksestä...

ahaa kiitos vinkistä...kuinkahan monen vuoden liat siinä mahtaa olla :D

Höö, kyllä mä aina säännöllisesti olen napaani putsannut, raskauden aikanakin... Oli se silti mun mielestä vähän sinertävä, semmonen läpikuultava...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

no eikä oo likaa :D verenpurkauma ihon alla, lähtee vähitellen kun iho uusiutuu.

mulla oli kans napa mustana pari kk synnytyksen jälkeen, ja tosiaan vähitellen rapsuttelemalla sieltä musta alta tuli ihan tavallista ihoa taas esiin :)

Yhteistyössä