musta mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joghan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
J

joghan

Vieras
hei kaikki ihanaiset naiset, täältä löytyis 22-vuotias pitkä, komea ja hyväkroppainen tumma kundi pks-seudulta... olen ikäisekseni paljon kokenut ja ERITTÄIN hyvinvarustettu...
olen myös aina huolehtinut ehkäisystä joten olen ehdottoman terve..
eli vielä olisin muutamia seikkailuja vailla ennenkuin asetun aloilleni.. vaatimuksena vastakappaleelle olisi kaikenlainen ulkoinen ihanuus :)) you know who you are..

hei kaikki ihanaiset naiset, täältä löytyis 22-vuotias pitkä, komea ja hyväkroppainen tumma kundi pks-seudulta... olen ikäisekseni paljon kokenut ja ERITTÄIN hyvinvarustettu...
eli vielä olisin muutamia seikkailuja vailla ennenkuin asetun aloilleni.. vaatimuksena vastakappaleelle olisi kaikenlainen ulkoinen ihanuus :)) you know who you are..

> Ho.. hoiijaa..oikeinko muutamia oletko sitten valmis ..mistäköhän ajattelit ne muutamat
löytää you know..

Viimeksi muokattu:

Grauh !

Olen jo pitkään fantasioinut tummaihoisesta, eläimellisestä uroksesta (;

Viimeksi muokattu:
Olen jo pitkään fantasioinut tummaihoisesta, eläimellisestä uroksesta (;

Aika ikävää kansallista profilointia. Eivät kaikki afrikkalaissyntyiset miehet ole "eläimellisiä uroksia", joita suomalaiset naiset voivat käyttää mielin määrin seksileluinaan. Monet ovat sivistyneitä ja henkisesti rikkaita älykköjä.

Viimeksi muokattu:
Minäkin olen musta mies, ainakin heti työpäivän jälkeen. Vehkeet on pitkät minullakin, pitäähän niiden ylettyä pitkistäkin piipuista alas saakka.

Ja taatusti olen "made in Finland" -laatua.

terveisin
Nokisutari

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä