Muslimit polttivat teinitytön kuoliaaksi koulun katolla

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Järkyttävä tapaus ja yhtä turha kuolema kuten tuhannet muutkinnaisia sortavien miesten käsissä kuolleet naiset. Onneksi monet avustusjärjestöt tekevät arvokasta työtä saadakseen muutoksen aikaan, ikävä kyllä heiltä viedään kokoajan rahoitusta ym tukea pois, muistakaa tekin tehdä osuutenne ja tukekaa ko järjestöjä jos oikeasti olette näistä naisista huolissanne.
T: palstasuvakki
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Ja suvakki jatkaa..

Jos luitte jutun (jos ette, kehoitan lukemaan ) niin kaikki muslimit ei hyväksy tapausta, lakeja koitetaan saada muutettua ja toivottavasti se myös onnistuu.
Aika harvassa on suvakit jotka ummistaa silmänsä näiltä hirmuteoilta, suurinosa meistä vaan näkee ne tuhannet (miljoonat) jotka näihin eivät syyllisty vaan oikeasti haluavat muutosta sinne omaan maahansa.
 
vierailija
Bangladesh on maailman 8. väkirikkain maa. 165 miljoonaa ihmistä. Islam on syvällä politiikassa ja lainsäädännössä. 90% kansasta on muslimeja. Ihmisoikeusrikkomukset arkipäiväisiä. Minkäpä teet. Voi vain toivoa että tolkut pistävät hulluille luun kurkkuun. Tapana vain islamin värittämässä kulttuurissa käydä toisin päin.

En kuulu kirkkoon, olen vihervasemmistolainen, heikon asialla jne. Olen myös sitä mieltä että länsimaiden pitää pysäyttää alkeellisten kulttuurien leviäminen vaikka sitten voimakeinoin. En hahmota heikon rajavalvonnan logiikkaa. Eikö Suomessa tai Euroopassa ole mitään vaalimisen arvoista? Kyllä meidän pitää osata olla ylpeitä siitä mitä olemme saavuttaneet. Suomi on huikea maa. Bangladeshissa tapahtunutta ei pysty edes kuvittelemaan tapahtuvan Suomessa ja olisi hyvä jos asia pysyisi niin.

Kaikki ovat minun puolestani tervetulleita Suomeen. Tänne tulevien pitäisi kuitenkin jättää barbaariset harhat ja tavat pois. Meillä on täällä kehitetty hyväksi todettu tapa elää ja suomalaisten pitäisi ymmärtää pitää siitä kynsin hampain kiinni.
 
vierailija
Bangladesh on maailman 8. väkirikkain maa. 165 miljoonaa ihmistä. Islam on syvällä politiikassa ja lainsäädännössä. 90% kansasta on muslimeja. Ihmisoikeusrikkomukset arkipäiväisiä. Minkäpä teet. Voi vain toivoa että tolkut pistävät hulluille luun kurkkuun. Tapana vain islamin värittämässä kulttuurissa käydä toisin päin.

En kuulu kirkkoon, olen vihervasemmistolainen, heikon asialla jne. Olen myös sitä mieltä että länsimaiden pitää pysäyttää alkeellisten kulttuurien leviäminen vaikka sitten voimakeinoin. En hahmota heikon rajavalvonnan logiikkaa. Eikö Suomessa tai Euroopassa ole mitään vaalimisen arvoista? Kyllä meidän pitää osata olla ylpeitä siitä mitä olemme saavuttaneet. Suomi on huikea maa. Bangladeshissa tapahtunutta ei pysty edes kuvittelemaan tapahtuvan Suomessa ja olisi hyvä jos asia pysyisi niin.

Kaikki ovat minun puolestani tervetulleita Suomeen. Tänne tulevien pitäisi kuitenkin jättää barbaariset harhat ja tavat pois. Meillä on täällä kehitetty hyväksi todettu tapa elää ja suomalaisten pitäisi ymmärtää pitää siitä kynsin hampain kiinni.
Elät aivan utopiassa. Toivotat kaikki tänne tervetulleiksi, mutta samassa tekstissä toteat, että suomalaisten pitäisi pitää kynsin hampain kiinni nykyisestä tavasta elää täällä. Valitettavasti testissäsi on kaikki tyypilliset vihervassarien harhat.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Bangladesh on maailman 8. väkirikkain maa. 165 miljoonaa ihmistä. Islam on syvällä politiikassa ja lainsäädännössä. 90% kansasta on muslimeja. Ihmisoikeusrikkomukset arkipäiväisiä. Minkäpä teet. Voi vain toivoa että tolkut pistävät hulluille luun kurkkuun. Tapana vain islamin värittämässä kulttuurissa käydä toisin päin.

En kuulu kirkkoon, olen vihervasemmistolainen, heikon asialla jne. Olen myös sitä mieltä että länsimaiden pitää pysäyttää alkeellisten kulttuurien leviäminen vaikka sitten voimakeinoin. En hahmota heikon rajavalvonnan logiikkaa. Eikö Suomessa tai Euroopassa ole mitään vaalimisen arvoista? Kyllä meidän pitää osata olla ylpeitä siitä mitä olemme saavuttaneet. Suomi on huikea maa. Bangladeshissa tapahtunutta ei pysty edes kuvittelemaan tapahtuvan Suomessa ja olisi hyvä jos asia pysyisi niin.

Kaikki ovat minun puolestani tervetulleita Suomeen. Tänne tulevien pitäisi kuitenkin jättää barbaariset harhat ja tavat pois. Meillä on täällä kehitetty hyväksi todettu tapa elää ja suomalaisten pitäisi ymmärtää pitää siitä kynsin hampain kiinni.
Monta sataa miljoonaa mamua haluat Suomeen?
 
vierailija
Monta sataa miljoonaa mamua haluat Suomeen?
Tämähän se ongelma onkin, suvakit eivät hahmota että nämä ihmiset tuovat ongelmansa (syvälle kulttuuriin/uskontoon pohjautuvia suuri osa niistä) mukanaan.

Ja kestää monta sukupolvea ennenkuin tietty (islamiin/kulttuuriin ovat oikeastaan monelle samoja asioita pitkälti) ajattelutapa juurtuu pois.

Niin kauan kuin nämä ihmiset pitävät (vääristä, ihmisoikeuksiakin loukkaavista) ajattelutavoista/malleista kiinni ei sopeutusta tapahdu.

Siksi laajamittainen maahanmuutto EI ole ratkaisu mihinkään.
Jos auttaa haluaa, niin sillä rahalla mikä yhden maahanmuuttajan ylläpitoon vuodesssa menee tekee valtavan hyvää työtä siellä lähtömaissa.

Samalla rahalla autettaisiin kymmeniä, satojakin ihmisiä.
Joten mitä järkeä tässä rajat auki politiikassa edes on?
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Elät aivan utopiassa. Toivotat kaikki tänne tervetulleiksi, mutta samassa tekstissä toteat, että suomalaisten pitäisi pitää kynsin hampain kiinni nykyisestä tavasta elää täällä. Valitettavasti testissäsi on kaikki tyypilliset vihervassarien harhat.
Elän Suomessa. Olen työn vuoksi viettänyt 1/4 elämästäni pitkin maapalloa ja nähnyt paljon. Pohjoismaat ovat erikoistapaus. Haluan jatkossakin elää Suomessa ja pitää Suomen Suomena. Tämän vuoksi haluasin Euroopan sisärajat takaisin tiukentaa maahanmuuttopolitiikkaa rajusti.

Toivotan tervetulleeksi kaikki jotka tänne haluavat tulla sillä ehdolla että on kykenevä aidosti jättämään kulttuurinsa ja ottamaan vastaan uuden. Tämä jo yksin poissulkee ison osan tulijoista.

Monikulttuurisuus rajatulla alueella on minusta huono idea ja johtaa vakaviin ongelmiin. En ole uskovainen enkä siksi kuulu kirkkoon, mutta kannatan vahvaa valtion ja luterilaisen kirkon yhteyttä, jotta huonommilla aatteilla olisi mahdollisimman vähän alaa kasvaa. En haluaisi nähdä ensimmäistäkään moskeijaa.

Saan minä silti olla vihervassarikin. Isänmaallisuus, kansallismielisyys tai kulttuurillinen ylpeys ei ole persujen yksinoikeus.
 

Yhteistyössä