kristityt injektoivat tappavia myrkkyjä kiinnisidottuihin ihmisiin ja harkitsevat sivistyneissä hallinnoissaan kuoliaaksi kaasuttamiseen siirtymistä, luovuttuaan vasta tavasta johtaa ihmiseen tappavia määriä sähköä. onneksi kristityt sentään tarjoavat murhaamilleen ihmisille mahdollisuutta saada kristityltä papilta vielä viimeinen siunaus ennen kuin hänet tapetaan!
[QUOTE="hmm";30820554]kristityt injektoivat tappavia myrkkyjä kiinnisidottuihin ihmisiin ja harkitsevat sivistyneissä hallinnoissaan kuoliaaksi kaasuttamiseen siirtymistä, luovuttuaan vasta tavasta johtaa ihmiseen tappavia määriä sähköä. onneksi kristityt sentään tarjoavat murhaamilleen ihmisille mahdollisuutta saada kristityltä papilta vielä viimeinen siunaus ennen kuin hänet tapetaan![/QUOTE]
Täytyy sanoa että näiden kristittyjen käsissä minä silti mielummin viimeiset hetkeni viettäisin kuin muslimien kappaleiksi revittävänä tai elävänä poltettavana.
[QUOTE="tiina";30820608]Täytyy sanoa että näiden kristittyjen käsissä minä silti mielummin viimeiset hetkeni viettäisin kuin muslimien kappaleiksi revittävänä tai elävänä poltettavana.[/QUOTE]
pysy poissa muslimimaista, eiköhän se sillä ole taputeltu.
Venäjällä tehdään samaa, tästä huolimatta ihmiset äänestivät kokoomusta ja persuja ja keskustaa, jotka ajavat samaa politiikkaa kuin putin.
Eli myös hallituspuolueita äänestäneet haluavat heittää homoja katolta.
[QUOTE="sss";30820763]Venäjällä tehdään samaa, tästä huolimatta ihmiset äänestivät kokoomusta ja persuja ja keskustaa, jotka ajavat samaa politiikkaa kuin putin.
Eli myös hallituspuolueita äänestäneet haluavat heittää homoja katolta.[/QUOTE]
kirveleekö totuus?
Muslimien homovihasta "huolestuneet", ovat niitä jotka juuri itse haluavat heittää homot katolta. Kaksinaamaisuus jaksaa huvittaa minua aina uudelleen ja uudelleen.