Musiikkisoitin autoon

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Terppa. Autosta hajosi cd-soitin... Etsinnässä olisi siis nyt sellainen vekotin autoon, jolla voisi kuunnella usb-tikulta musiikkia. Autossa itsessään ei ole usb-paikkaa, joten sen pitäisi olla sellainen laite, joka liitetään tupakansytittimeen ja siihen laitteseen sitten se usb-tikku. Onko kellään tällaista käytössä tai muuten kokemuksia, mikä olisi hyvä?

vierailija
Onko esim.
FOUR Mobile 4-FMTBT3.2 Bluetooth FM-lähetin
(motoneistä) hyvä?
Itsellä on vastaava (saman merkkinen vanhempi malli) 2004 vuoden corollassa ja toimii yllättävän hyvin. Auton oma radio on melko heikkolaatuinen, mutta äänenlaatu on tuon lähettimen kautta yllättävän hyvä ja huomattavasti parempi kuin normaalit radiokanavat. Lähetin siis asetetaan samalle radiotaajuudelle auton radion kanssa ja sitten lähetän bluetoothilla puhelimesta musikkia lähettimeen.

Mulla on ollut myös toinen vastaava eri merkin laite joka oli ihan käyttökelvoton. Tuon merkin laatu oikeasti yllätti, kun jonkun asteinen hifistelijä olen, mutta en kuitenkaan jaksa auton kaiuttimia ja soittimia alkaa vaihtamaan.

Terppa. Autosta hajosi cd-soitin... Etsinnässä olisi siis nyt sellainen vekotin autoon, jolla voisi kuunnella usb-tikulta musiikkia. Autossa itsessään ei ole usb-paikkaa, joten sen pitäisi olla sellainen laite, joka liitetään tupakansytittimeen ja siihen laitteseen sitten se usb-tikku. Onko kellään tällaista käytössä tai muuten kokemuksia, mikä olisi hyvä?
Osta hajonneen tilalle uusi soitin, jossa on USB-paikka. Sopivan pikkukorjaamon Jonne laittaa sen sinulle paikalleen entisen tilalle parilla kympillä. Tuollaiset tupakansyttimeen liitettävät aiheuttavat vain turhaa johtosekamelskaa.

Perussoittimet (autosi ei kuitenkaan liene uusinta mallia?) ovat halpoja.

Jos soitinpaikka on suurempaa mallia, voi hankkia värinäytöllisen, joka toistaa myös mp4-videoita.

Viimeksi muokattu:
Aivan, punaisia valoja nykyisin oikein odottaa, jotta pääsee välistä myös näkemään laulajat/tanssijat. :giggle:

Tarkistin, mitä olen viimeksi lisännyt orava-usb-tikulle, joka on autossa. Tämä kotiseudun ylistys:
Ei hassumpi!❤ Tytöt olivan nätimpiä kuin jossain sun muissa vidioissa.

Hienoa, että ollaan ylpeitä omasta kotiseudusta!💪

Mieti kun Suomessa joku tekis Helsingistä tai Suur-Helsingin alueesta tuollaisen ylistyslaulun, monikohan osaisi arvostaa.😬

Ei hassumpi! Tytöt olivan nätimpiä kuin jossain sun muissa vidioissa.

Hienoa, että ollaan ylpeitä omasta kotiseudusta!

Mieti kun Suomessa joku tekis Helsingistä tai Suur-Helsingin alueesta tuollaisen ylistyslaulun, monikohan osaisi arvostaa.
Niin, meillä kotiseudun, Suomen ja suomalaisuuden halveksiminen on melkeinpä edellytys, jos haluat oleilla tiedostavissa piireissä. :(

• Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Nykyään autoissa on esim. multimediasoittimet.
Niin, mutta jos hakee ap:n kertomaa ratkaisua, voisi olettaa hänellä ei ole varaa moiseen multimedia autoon.

Vaikka Motonetistä saa 100 eurolla kelpo soittimen, missä on usb paikka (vaikka en käsitä miksi jollain on musat tikulla) ja bluetooth, joilloin saat luurista musat autoon ilman kikkailua. Ja muista ostaa "sovitin" millä mankan piuhat saa autoon kiinni ilman tinailuja.

• Tykkää
Reactions: m1es ja Lispetti
vierailija
Niin, minun autossani ei ole mitään multimediasoittimia. Ihan vanhanaikainen cd-soitin on, mutta se tosiaan nyt ei anna sitä cd:tä sieltä ulos enää. Ei tähän autoon kannata mitään monen sadan soittimia ostella, kun auton arvo on ehkä 300 euroa. Puhelimessa mulla ei ole mitään musiikkia. Miten sinne edes mahtuu satoja biisejä? Pitääkö olla jokin erillinen muistikortti sitten puhelimeen, minne ne laittaa? Ja kiva olisi, jos jokainen autolla ajaja voisi sitä musiikkia kuunnella, eli jos olisi tuollainen puhelinratkaisu, niin sittenhän pitäisi jokaisella olla puhelimessa ne musiikit. Kyllä tuo usb-ratkaisu minusta kuulostaa helpoimmalta.

vierailija
Siis kiva, että ihmiset kertovat oman mielipiteensä, olen kiitollinen, mutta olisi myös kiva saada vastauksia siihen alkuperäiseen kysymykseen, eikä asian vierestä. Ei minua kiinnosta katella youtube-videoita jostain korealaisista(?) tytöistä. Miksi ihmeessä näitä tyttökuvia ja videoita tuntuu nykyään olevan jokatoisessa ketjussa.

Siis kiva, että ihmiset kertovat oman mielipiteensä, olen kiitollinen, mutta olisi myös kiva saada vastauksia siihen alkuperäiseen kysymykseen, eikä asian vierestä. Ei minua kiinnosta katella youtube-videoita jostain korealaisista(?) tytöistä. Miksi ihmeessä näitä tyttökuvia ja videoita tuntuu nykyään olevan jokatoisessa ketjussa.
Siksi, että ne kuvat kiinnostavat osaa meistä (noin puolet väestöstä, ♂).
Sinua ei, ja siksi paras vaihtoehto on alle satasen uusi soitin.

Yhteistyössä