L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tykkää, kamalaa paskaa, oikea massatuotannon suurin kuraläjä.
Vaikka suomi-rap yleensä onkin se mistä pidän.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tykkää, kamalaa paskaa, oikea massatuotannon suurin kuraläjä.
Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:Minä pidän!!!ensiksi mietin, että mikä helvatan hauki, mutta sittenhän mä tajusin kun mies tuli kerran kotiin ja huusi jo ovella että "täältä tulee hauki!" ihana biisi :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:Minä pidän!!!ensiksi mietin, että mikä helvatan hauki, mutta sittenhän mä tajusin kun mies tuli kerran kotiin ja huusi jo ovella että "täältä tulee hauki!" ihana biisi :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Mimmu:Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:Minä pidän!!!ensiksi mietin, että mikä helvatan hauki, mutta sittenhän mä tajusin kun mies tuli kerran kotiin ja huusi jo ovella että "täältä tulee hauki!" ihana biisi :heart:
öööö...oon kai idiootti mut mikä ihmeen hauki tuossa biisissä on
En tajua en....
Alkuperäinen kirjoittaja Haukiäijjä:Alkuperäinen kirjoittaja Mimmu:Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:Minä pidän!!!ensiksi mietin, että mikä helvatan hauki, mutta sittenhän mä tajusin kun mies tuli kerran kotiin ja huusi jo ovella että "täältä tulee hauki!" ihana biisi :heart:
En tajua en....
"Hauki" = miehen alapäässä oleva..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Haukiäijjä:Alkuperäinen kirjoittaja Mimmu:Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:Minä pidän!!!ensiksi mietin, että mikä helvatan hauki, mutta sittenhän mä tajusin kun mies tuli kerran kotiin ja huusi jo ovella että "täältä tulee hauki!" ihana biisi :heart:
En tajua en....
Alkuperäinen kirjoittaja kk:Alkuperäinen kirjoittaja Haukiäijjä:Alkuperäinen kirjoittaja Mimmu:Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:Minä pidän!!!ensiksi mietin, että mikä helvatan hauki, mutta sittenhän mä tajusin kun mies tuli kerran kotiin ja huusi jo ovella että "täältä tulee hauki!" ihana biisi :heart:
En tajua en....
No tuskin se mitään munaa tarkottaa??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja kk:Alkuperäinen kirjoittaja Haukiäijjä:Alkuperäinen kirjoittaja Mimmu:Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:Minä pidän!!!ensiksi mietin, että mikä helvatan hauki, mutta sittenhän mä tajusin kun mies tuli kerran kotiin ja huusi jo ovella että "täältä tulee hauki!" ihana biisi :heart:
En tajua en....
No tuskin se mitään munaa tarkottaa??![]()
hauki = hyvä saalis. nainen on biisissä se "saalis" eli hauki. näin se taitaa olla![]()
Mie olen aina ajatellu, että tämä on taas näitä juttuja:Alkuperäinen kirjoittaja Haukiäijjä:Alkuperäinen kirjoittaja Mimmu:Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:Minä pidän!!!ensiksi mietin, että mikä helvatan hauki, mutta sittenhän mä tajusin kun mies tuli kerran kotiin ja huusi jo ovella että "täältä tulee hauki!" ihana biisi :heart:
En tajua en....
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-toipilas-:Mie olen aina ajatellu, että tämä on taas näitä juttuja:Alkuperäinen kirjoittaja Haukiäijjä:Alkuperäinen kirjoittaja Mimmu:Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:Minä pidän!!!ensiksi mietin, että mikä helvatan hauki, mutta sittenhän mä tajusin kun mies tuli kerran kotiin ja huusi jo ovella että "täältä tulee hauki!" ihana biisi :heart:
En tajua en....
Ovi auki, tääl on hauki.
Ovi kiinni, täällä on James Deani.
Nyt loppu juominen, sano Jamppa Tuominen.
Nyt tämä tyttö lähti sano Annikki Tähti.
Ikinä en ole ajatellut, että hauki olis jotenki härski synonyymi :O