Murrosikäisen lääkärintarkastus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annelie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ainakin oli silleen että katto ryhdin mittas punnitsi piti alusvaatteille riisuutua ja sitten se katto pikkareiden alle ja koitti tissejä xD mut ei se niin jännää ollut ;)

Olen 12 vee ja olen 6lk. Olin vitosluokalla ja ei kysytty mitään karvoituksesta mutta piti olla alkkareilla ja piti mennä makaamaan siihen makuu juttuu ja sit se lääkäri sano et ota sun alkkarit POIS! Ja otin ja kattoi et onks mul karvoitusta ja tunnusteli ne viel KÄDELLÄ! Ihan hirveen noloa. Tuleeko muuten 6lk lääkärintarkastusta? Ja mul on alkanu kasvaa vähä karvoi ja menkat alkoi pariviikkoa sit ja miten sanon sen äitilleni?

Mä en ikinä haluu et mun rintoja kopeloidaan :( koska ne on jo kasvanu jo kauheesti ja luokkalaisil tytöil ei oo mitää :/
Mua nolottais...
Ja en myöskään halua et mun pimppaa törkitään...hyh!

Mä en ikinä haluu et mun rintoja kopeloidaan :( koska ne on jo kasvanu jo kauheesti ja luokkalaisil tytöil ei oo mitää :/
Mua nolottais...
Ja en myöskään halua et mun pimppaa törkitään...hyh!
Koulun terveystarkustuksessa ei ole mitään syytä kopeloida rintoja tai alapäätä.
Jos niin tapahtuu niin sanotaan vanhemmille. Ja ilmoitus hoitajan esimiehelle asiattomuudesta.

Yhteistyössä