Murr murr sille joka vinkkas mulle jeans.fi sivuston!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos vaan

Vieras
En muista kuka oli kun pisti linkkiä mut niin vaan menin ja tilasin yli 200€:lla ja tänään tulivat.
Takasin lähtee pari kolme tutotetta mut silti tulee pidettyä vino pino.Kenkää,paitaa,farkkuja,neuleita ym.
Niin et murr murr :D

Käytin tuollaisia Fiorella-rytkyjä yläasteella 90-luvun lopussa.

Mutta kaipa tuolta jotain kivaakin voisi löytyä.

no mä ostin lähinnä farkkuja ja paitoja ja sit jotain muuta mut jätin ne tissit tyrkyllä paidat ja topit kyllä ostamatta.Enkä ihan niihin teinifarkkuihin langennut et nää mitä mä ostin niin ei mun mielestä ollu sitä pahinta laatua.

ei ne kaikki ole pissis vaatteita :D jos niitä yhdistää niitä pahempia tissipaitoja plusmuista niin sitten saa kyllä ehdan pissiksen aikaiseksi. Mutta itse tilaan myös tuolta vaatteita joskus.

no kuten sanoin niin en ostanu mitään tissit tyrkylle paitoja tai vesirajahameita,ihan vaan farkkuja ja kengät ja pari vyötä ja tavallisia paitoja ja neuleita.pissikset tuskin käyttää neuleita...Mut sama se mitä muut ajattelee farkkufriikkina piti saada muutamat uudet farkut ja nyt sit sain.

Olkaa varovaisia Jeansamerica kaupan kanssa, 05 /2016 tehtyjä tilauksia ei ole toimitettu max toimitusajan reilusti ylityttyä. Kyseinen yritys ei ole myöskään toistaiseksi vastannut yhteenkään (useita yrityksiä) sähköpostiini, koskien ko. tilaustani. Rahat ovat tietenkin maksuehtojen mukaisesti kelvanneet. Olen tietenkin erittäin pettynyt Jeansamerica kauppaan, aiemmin käyttämääni kauppaa EN voi enää suositella ja pyydän olemaan varovainen, erittäin huonon asiakaskokemuksen takia !!

Olkaa varovaisia Jeansamerica kaupan kanssa, 05 /2016 tehtyjä tilauksia ei ole toimitettu max toimitusajan reilusti ylityttyä. Kyseinen yritys ei ole myöskään toistaiseksi vastannut yhteenkään (useita yrityksiä) sähköpostiini, koskien ko. tilaustani. Rahat ovat tietenkin maksuehtojen mukaisesti kelvanneet. Olen tietenkin erittäin pettynyt Jeansamerica kauppaan, aiemmin käyttämääni kauppaa EN voi enää suositella ja pyydän olemaan varovainen, erittäin huonon asiakaskokemuksen takia !!

Yhteistyössä