*****Murphyn laki-ketju: mikä voi mennä pieleen, se menee!****

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minttu

Vieras
Ajattelin, että tulisikos tästä aiheesta hauska ketju tai ainakin turhaumien kaatopaikka. :D

Meillä yks takuuvarma on, että vaikka suurinosa päivistäni olen vapaa kulkemaan niin kuin tahdon/tarvii, niin juuri sinä päivänä, kun minulla on joku aika johonkin hoitajalle tai lääkärille tai virastoon, niin tottakai juuri sinä päivänä mies tarvitsisi meidän auton. :headwall: Sepä sitte raivostuttaa molempia ja miehen on pakko keksiä joku toinen kyyti töihinsä. Ei siinä mittään, varmaan kiva istua pomon kanssa autossa 15km, kun se ois lähin jonka kyydissä pääsee. :D

Jos mä olen hammaslääkärissä (se on siis se paikka missä kaikki menee vikaan!) kerrankin ajoissa, niin olen taatusti väärässsä paikassa ja huomaan sen liian myöhään tai olen paikalla väärään aikaan tai kokonaan vääränä päivänä.

Tai jos mun puoleltani kerrankin kaikki on kohdallaan, on hammaslääkäri myöhässä tai sairas.

Meillä mies on mestari näissä asioissa. Se on varma, että miehellä kaikki menee ihan pieleen.
Se on sellaista, että jos me sovitaan jo viikkoja etukäteen jostain menosta, niin ihan satavarmana juuri viime hetkellä koko homma peruuntuu työhommien takia.

no meillä kasaantuu kaikki isot laskut samalle kuulle,sitten pyöritellään ja laskeskellaan ja mietitään että mites maksetaan,kun vakuutusmaksuissa on ihan hullut eräpäivät ja stten ne toisten laskujen eräpäivät ei millään passaa mihinkään....
no maksetaan ja sit ihmetellään kun tili on tyhjä :D

miks ei voi tulla kerran kuussa se yks iso lasku niin ei tuntuis niin kamalan pahalle |O

Aina kun joku kosmetiikka loppuu ne loppuu aina kaikki samaan aikaan ja yleensä vielä sillon kun ei olisi rahaa... Menee sitten ostamaan puuteria, ripsiväriä, shampoota, lakkaa ja naamarasvaa samaan aikaan ni saa mukavan summan aikaan ja yleensä ne loppuu vielä sillon kun on joku meno etttä ne on pakko hakea.

Yhteistyössä