No niin. Täällä alkaa naksua päässä jo nyt noiden ovis-testien kanssa. Kolme päivää olin testannut siis ihan negaa (hailakka testiviiva) ja tänään peräti ajattelin, etten ees testaa. Kunnes iltapäivällä vessakäynnillä paperiin jäi pyyhkiessä aika iso määrä punertavaa limaa, semmosta sitkasta (ja taas anteeksi yksityiskohdista!). No siinä sitten miestä konsultoin, ja sanoi että eikun tikkupissille vaan ja tein testin ja se on jos suinkin vielä negatiivisempi, kuin nuo edelliset.
Kysynkin siis: eikö sen kuitenkin kuuluisi vahvistua ovista kohti, eikä haalistua, sen testiviivan siis? Mittasin äsken lämmönkin ja hups se oli 36.8, mikä on mulle taas jo nousua, joka tapahtuu yleensä oviksen jälkeen. Tosin toi pahuksen digimittari on epäluotettava, enkä saanu apteekista tavallista, kun sikalenssu aiheutti kuulemma mittaripulan viime syksynä..
Kp 11/27-31 siis menossa. Mitään kuvia mulla ei noista testeistä ole, mutta kolme päivää on ollu semmonen haalea viiva, tänään neljäntenä testauspäivänä vielä juuri ja juuri näkyvä mutta todella haalea..
mur-mur etenkin, I´m counting on You :flower:
Kysynkin siis: eikö sen kuitenkin kuuluisi vahvistua ovista kohti, eikä haalistua, sen testiviivan siis? Mittasin äsken lämmönkin ja hups se oli 36.8, mikä on mulle taas jo nousua, joka tapahtuu yleensä oviksen jälkeen. Tosin toi pahuksen digimittari on epäluotettava, enkä saanu apteekista tavallista, kun sikalenssu aiheutti kuulemma mittaripulan viime syksynä..
Kp 11/27-31 siis menossa. Mitään kuvia mulla ei noista testeistä ole, mutta kolme päivää on ollu semmonen haalea viiva, tänään neljäntenä testauspäivänä vielä juuri ja juuri näkyvä mutta todella haalea..
mur-mur etenkin, I´m counting on You :flower: