mur-mur ja muut asiantuntijat, apuja ovistesti-asiassa please :)

BlondeMonsoon

Aktiivinen jäsen
07.09.2009
1 512
1
36
No niin. Täällä alkaa naksua päässä jo nyt noiden ovis-testien kanssa. Kolme päivää olin testannut siis ihan negaa (hailakka testiviiva) ja tänään peräti ajattelin, etten ees testaa. Kunnes iltapäivällä vessakäynnillä paperiin jäi pyyhkiessä aika iso määrä punertavaa limaa, semmosta sitkasta (ja taas anteeksi yksityiskohdista!). No siinä sitten miestä konsultoin, ja sanoi että eikun tikkupissille vaan ja tein testin ja se on jos suinkin vielä negatiivisempi, kuin nuo edelliset.
Kysynkin siis: eikö sen kuitenkin kuuluisi vahvistua ovista kohti, eikä haalistua, sen testiviivan siis? Mittasin äsken lämmönkin ja hups se oli 36.8, mikä on mulle taas jo nousua, joka tapahtuu yleensä oviksen jälkeen. Tosin toi pahuksen digimittari on epäluotettava, enkä saanu apteekista tavallista, kun sikalenssu aiheutti kuulemma mittaripulan viime syksynä..

Kp 11/27-31 siis menossa. Mitään kuvia mulla ei noista testeistä ole, mutta kolme päivää on ollu semmonen haalea viiva, tänään neljäntenä testauspäivänä vielä juuri ja juuri näkyvä mutta todella haalea..

mur-mur etenkin, I´m counting on You :flower:

Itselleni tuli mieleen sellainen, että olisko voinut tämän päivän pissa ollu hieman laimeampaa kuin muina päivinä.? En tiedä mitä testejä käytät.
Mutta itse käytin one step liuskoja ja niissä tuli joka päivä joku hailu viiva ennen ovista ja saatto olla pissan vahvuuden mukaan ihan hitusen tummuus eroja. Sitten kun lh huippu tuli tummui viiva huomattavasti, mutta ei kuitenkaan yhtä tummaksi kuin kontrolli viiva.
Sinuna jatkaisin oviksen metsästystä.
Minulla on kierto noin 29 päivää ja limat alkaa jo joskus kp 10 ja ovis ollut tähän mennessä melkein aina noin kp 13-15.
Itse veikkaisin, että sinulla on nyt muutamien päivien sisällä ovulaatio.

Mutta en kyllä tosiaan ole mikään ekspertti näissä asioissa. =)

Kiitos, tuossa oli ihan riittävästi asiantuntevuutta =) Saattaa tuo olla juuri noin, sen halusinkin tietää, että miten se viiva vahvistuu vai pärähtääkö ruutuun yhtäkkiä jonain päivänä. Käytän mammaksi.fi:n david-merkkisiä testejä, joista oon saanu juuri täältä hyvää palautetta.

Olen vaan ollut aika vastusteleva näiden ovis-testaamisten suhteen, mutta nyt halusin verrata ainakin yhden kierron omia oireita ja testejä, miten ovat synkassa ja oonko ihan hakoteillä luomubongailussani..

BlondeMonsoon..asiantuntijaksi en itseäni tituleeraisi ..

Jatka vaan testailua sitkeästi. =) ..koeta dippailla aina samoihin aikoihin päivästä, pidätä virtsaa vähintään 3h ja älä juo runsaasti nesteitä ennen sitä.
..ja HUOM! Ei siihen aamupisuun sitten ;) ..jos mahdollista, testaile2xvrk..

Hyvä kun kuulostelet kroppaasi myöskin. kaikillahan testiviiva ei tummene tasavahvaksi sen kontrolliviivasen kanssa, joten jos selkeitä oireita: nippailut munasarjoissa, limat, rinnat kipiät, pahonvointia jne. on Oili ihan nurkalla!:wave:..tuo vaal.pun lima on juuri ovislimaa..tuota sitkosta limaa alkaa ilmestymään juuri pikkasen ennen ovista tai heti kun se on!

Nyt vain kovasti niitä lemmiskelyjä - Plussa Onnea paljon!!! =) :heart:

Jep, oon etukäteisesti kaikki ohjeet täältä tarkkaan opiskellu :D Ei aamupissasta, ei paljoa juomista ja 3h pidätystä, oon suurinpiirtein samoihin aikoihin alkuillasta testannu.. On vaan oikeesti ollu nuo luomubongaus-oireet sitä tän päivästä limaa lukuunottamatta melko vähäiset, greippimehu on vähentänyt valkovuotoa, vaikka sen sanotaan tekevän juuri päinvastoin. Eli pihalla ollaan siis, jollei muita oireita ilmaannu ja testit pysyy haaleina!

Ja juu, lemmiskelyhän se ykkösjuttu oiskin tässä yrityksessä :laugh: Mies vaan on ottanu nyt sen karun linjan, että "kokeillaan nyt mitä ne testit sanoo ja ajoitetaan, minä tässä säästelen kuteja, ettei lopu kunto kesken kaiken" ja onhan se tavallaan oikeessakin, meiän tän hetkinen elämä on aikamoista hässäkkää ja iltaisin, ku lapsi nukkuu on takki aika tyhjä. Mutta huomenna se lupas "panostaa", toivottavasti se Oili nyt sit olis vasta edessäpäin..

Mulla ei anakaan viiva vahvistu, vaan on eriasteista hailakkaa, kunnes se ovisplussa läjähtää tikkuun kertaheitolla ja vieläpä heti, ilman että tarvis edes uittaa sitä tikkua kupissa sitä aikaa loppuun. Mun Prismasta ostetut testit tehdään aamupissasta (en tiedä miksi), vaikka sitä sanotaankin, että aamupissa on LH:n osalta laimeempaa. Hyvin ne on kuiten toimineet. Veikkaan kans, että ovis ei oo vielä mennyt. Ne limathan alkaa muutama päivä ennen ovista.

Joo, näin mäkin veikkaan. Se aamupissasta testaaminen ei kuulemma sen vuoksi kannata, että se LH kuulemma syntetisoituu yön aikana virtsassa. Laimeudesta en siis tiiä, vai aiheuttaako sitten juuri tämä syntetisoituminen laimeuden, ehkä niin.

No, mies oli urheista urhein. Luin sille yöllä näitä ohjeita taas täältä ja melkein puoliunessa "hoiti velvollisuutensa" asian osalta siinä samantien :D Toivottavasti jaksaa vielä lähipäivinä, vaikka meillä piisaa töitä muutenkin kun arkisin..

BM Joka toinen tai kolmas päivä olisi ihan Ok sen pupustelun suhteen!! =) Siun miehellä onkin reipas "kaveri".. :D

Ovis+ bongattua, vielä silloin samana ja seuraavan päivänä "talletteluja" jos kuntoa miehellä piisaa ;)..

Ei miullakaan se testiviiva hitaasti koko ajan vahvistu.

Yleensä on haalea ja saattaa päivä ennen ovis+ olla vahvenemaan päin, joskus suoraan vaan vahvana - niin kuin happis kirjoitti: heti kun liuskaa uittaa virtsassa viiva pläjähtää vahvana, ei siis tarvitse odotella!

Aloitin esim. tällä kierrolla testailun kp7 ja kp10 ovis+ pläjähti.
Aiemmin aloittelin kp11 ja ovis+ tuli kp13-15..ovis+ ollut km:n jälkeen 2x jo kp10

Juu, tänään testiin tuli jo selkeä viiva melkein heti uiton jälkeen, ei vielä yhtä tumma kuin kontrolliviiva mutta ei enää haamukaan. Hassua kattoo sitä, oireita mulla ei sitten tänään ole ollut nimeksikään, että ihan hyvä noita testejä apuna käyttää..

Yhteistyössä