vierailija
Hei! Minulla on siis fetissi muoviin. Sadeasut ja essutkin ovat ihania, mutta vaippaliina on minulle mieluisin. Osa varmasti ajattelee, että ihan hölmöä hommaa…
No, jokainen saa ajatella tavallaan.
Puolisoni tietää fetissini ja välillä ”harrastelen” yksin ja usein puoliso on leikissä mukana.
Nuorempana sitä mietti, että mikä minussa on vikana.
Nyt iän myötä olen antanut itselleni luvan nauttia tästä. Ketään tässä ei vahingoiteta jne.
Mutta vaippaliinalla hyväily vaan tuntuu niin ihanalta. Jo ajatus liinan laittamisesta pikkareihin kihelmöi. Muovinen ohut liina haaroissa tuo ihanan tunteen. Sitten kun alan hyväilemään itseäni, uuh…
Ohuen muovin tuntu alapäässä on upea ja muovista kuuluu rapiseva ääni. Alan tekemään edestakaista liikettä ja tunnen kuinka orgasmi lähestyy. Laukeaminen liinaan on jotain järisyttävää! Ja myös siistiä, kun pöksyt ei mene likaiseksi.
Monesti pidän vielä liinaa suojana, jotta pikkarit eivät likaannu.
Siinäpä minun fetissi, onko muilla vastaavanlaisia ” outoja” fetissejä?
No, jokainen saa ajatella tavallaan.
Puolisoni tietää fetissini ja välillä ”harrastelen” yksin ja usein puoliso on leikissä mukana.
Nuorempana sitä mietti, että mikä minussa on vikana.
Nyt iän myötä olen antanut itselleni luvan nauttia tästä. Ketään tässä ei vahingoiteta jne.
Mutta vaippaliinalla hyväily vaan tuntuu niin ihanalta. Jo ajatus liinan laittamisesta pikkareihin kihelmöi. Muovinen ohut liina haaroissa tuo ihanan tunteen. Sitten kun alan hyväilemään itseäni, uuh…
Ohuen muovin tuntu alapäässä on upea ja muovista kuuluu rapiseva ääni. Alan tekemään edestakaista liikettä ja tunnen kuinka orgasmi lähestyy. Laukeaminen liinaan on jotain järisyttävää! Ja myös siistiä, kun pöksyt ei mene likaiseksi.
Monesti pidän vielä liinaa suojana, jotta pikkarit eivät likaannu.
Siinäpä minun fetissi, onko muilla vastaavanlaisia ” outoja” fetissejä?