Tiivitaavi81
Minkä ikäiselle muksulle voi hommata muovailuvahaa?Ja onko joku tietty muovailuvaha hyvä?
Olen kaksi kertaa ostanut noita PlayDoh vahoja ja ovat ensin todella hyviä ja pehmeitä vahoja, mutta entäs sitten kun siitä tulee murtuilevaa,kuivaa, miten teillä? Miten ne saisi pysymään vuodesta toiseen pehmeinä?? Nykyään suosin mehiläisvahoja, pussista otettuna kovaa, mutta kun pehmittää sen, niin siitä saa pienikin lapsi helposti tehtyä vaikka mitä.Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2004 klo 16:49 yxz kirjoitti:PlayDoh on meidän suosikki ja parivuotiaana ovat tainneet aloitella homman, tosin on niin lapsikohtaista, milloin alkaa hommat hoitumaan. Aluksi on semmoista muovailuvahapalojen litistelyä...
Painetaan kuoppa keskelle ja siihen muutama tippa kylmää vettä ja kansi kiinni. Vanhimmat vahat on varmaan olleet käytössä yli 5 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2004 klo 20:16 SininenUni kirjoitti:Olen kaksi kertaa ostanut noita PlayDoh vahoja ja ovat ensin todella hyviä ja pehmeitä vahoja, mutta entäs sitten kun siitä tulee murtuilevaa,kuivaa, miten teillä? Miten ne saisi pysymään vuodesta toiseen pehmeinä??
Ohoo, kiitos neuvosta! Taidampa ostaa kolmannen kerran tuota vahaa!Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2004 klo 23:13 yksi kirjoitti:\Painetaan kuoppa keskelle ja siihen muutama tippa kylmää vettä ja kansi kiinni. Vanhimmat vahat on varmaan olleet käytössä yli 5 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2004 klo 20:16 SininenUni kirjoitti:Olen kaksi kertaa ostanut noita PlayDoh vahoja ja ovat ensin todella hyviä ja pehmeitä vahoja, mutta entäs sitten kun siitä tulee murtuilevaa,kuivaa, miten teillä? Miten ne saisi pysymään vuodesta toiseen pehmeinä??
Kaupallinen yhteistyö: Storytel