*muoks* osaisko joku kertoo?? Limatulppa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riivinrauta

Aktiivinen jäsen
21.01.2007
4 454
0
36
No kun siis.... viikkoja 36+3
Äsken vessassa kävin "pienemmällä hädällä" ja pisssan jälkeen tuli semmonen pieni liraus... kurkkasin pönttöön niin se oli semmosta... harmahtavaa nestettä/limaa .
Paperiin ei kuitenkaan jääny mitään limaa tai veristä.

Voiko tuo olla tosiaan jo sitä limatulppaa?

Kiitos jos joku osais kertoa että millasta se on tai että mitä tuo vois olla. :flower:

Mulla viikkoja tänään 37+2 ja jotakin samantapaista,
tosin pöksyt lörähti märäks.. sen jälkeen ei mitään, eikä sitä ennen..kovasti toiveita herättelen josko olisi? eli muakin kiinnostaa :wave:
Olen kyllä Riivinrauta käsittänyt että voi olla "juoksevaakin", tai sit voi olla verinen klimppi..
ja että voi olla kaikkea läpikuultavan ja rusehtavan väliltä?!

Alkuperäinen kirjoittaja dada:
Mulla viikkoja tänään 37+2 ja jotakin samantapaista,
tosin pöksyt lörähti märäks.. sen jälkeen ei mitään, eikä sitä ennen..kovasti toiveita herättelen josko olisi? eli muakin kiinnostaa :wave:
Olen kyllä Riivinrauta käsittänyt että voi olla "juoksevaakin", tai sit voi olla verinen klimppi..
ja että voi olla kaikkea läpikuultavan ja rusehtavan väliltä?!

joo siis oli semmosta että selvästi erotti sen kun kurkkas pönttöön.

Joo... tänään vaan ollu jotenkin vauvalla semmonen mylläyspäivä ja aikasemmin päivälläoli kyllä paperissa vähän kirkasta limaa.
Nyt tuli vaan ihan joku ruokalusikallinen pönttöön jos sitäkään mut kuitenkin.

Jännää :D Täälläkin ollu mylläyspäivä, oli eilenkin oikein kunnolla..liittysköhän se asiaan?
Hmm minä mitottasin tän määrän kanssa johki vajaaseen ruokalusikalliseen..... :whistle:
Monettakos odotat? :)

Alkuperäinen kirjoittaja dada:
Jännää :D Täälläkin ollu mylläyspäivä, oli eilenkin oikein kunnolla..liittysköhän se asiaan?
Hmm minä mitottasin tän määrän kanssa johki vajaaseen ruokalusikalliseen..... :whistle:
Monettakos odotat? :)

Toista.
Eka tuli sectiolla eikä ollu mitään tälläsiä juttuja ennen leikkausta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mulla tuli vasta synnytyssalissa. Kirkasta limaa, jossa oli veriviiruja seassa. (pahoittelen kuvausta :whistle: ).

Mut loppuraskaudessa tuli kyllä paljon muuten valkkaria, ilman veriviiruja (ei ollu kuitenkaan tulppaa).

Mulla tuli jossain vaiheessa kans tota valkkaria ihan reilummin.
Voihan tää tosiaan olla sitäkin mut ne limat päivällä... voi hitsit mitkä selittelyt :D

Ehkä mä vaan niin kovasti jo toivon että pieni jo tulis. :heart:

Niin joo ja siis päivän aikana pikkusen välillä ollu semmosta menkkamaista särkyä.

Mulla limatulppa oli tällee kauniisti kuvaillen sellaista ikipaksua, vaaleaa, veriviiruista mömmöä jota olis voinut leikata saksilla. Sitä kun alkoi tulemaan niin ei tarvinnut paljoa miettiä, että mitäs tämä.

Mutta toiset eivät edes huomaa limatulpan irtoamista, että tämäkin kuulunee tähän kaikki-on-niin-yksilöllistä-kategoriaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mulla tuli vasta synnytyssalissa. Kirkasta limaa, jossa oli veriviiruja seassa. (pahoittelen kuvausta :whistle: ).

Mut loppuraskaudessa tuli kyllä paljon muuten valkkaria, ilman veriviiruja (ei ollu kuitenkaan tulppaa).

Mulla tuli jossain vaiheessa kans tota valkkaria ihan reilummin.
Voihan tää tosiaan olla sitäkin mut ne limat päivällä... voi hitsit mitkä selittelyt :D

Ehkä mä vaan niin kovasti jo toivon että pieni jo tulis. :heart:

Toivotaan parasta. :D

mulla tuli ihan vähän sellaista kellertävää,läpinäkyvää limaa aamulla.mietin että onko sitä liukkaria,jota laittavat neuvolassa,kun eilen tekivät sisätutkimuksen.menkkajomotusta oli sitten koko päivän.viikkoja 37.mulla on limatulpasta kaksi syntynyt vuorokauden sisään ja kolmas viikon päästä.nyt vain jäin miettimään kun sitä oli niin vähän ja ei ole tullut enää.

Niin joo ja eikös sitä limatulppaakin voi alkaa tuleen viikkojakin ennen sitä syntymistä??
Muistasin joskus täältäkin lukeneeni.

oon kuullu että yleensä syntyisi parin vk kuluessa..
mä taidan kanssa jo vähän toivoa että pieni syntyisikin jo.
Niin ja taisit jotaki sanoa menkkajomotuksesta?
mulla ollu itellä vihmontaa ihan alavatsalla koko päivän :whistle:

limatulppa oli kellertävän limasen ja verisen sekotus.. sellanen niinku viiden kilon räkä :laugh: kiva nauraa kun supistelee samalla...

ja tuo onneks tuli sairaalan veskissä kun tenava synty 1h39 min tuon jälkeen..ja mylläs viel syntyisäänkin..

saa nähdä miten tälle yksilölle käy..pitäs vielä matkustella mukana n. 15 viikkoa.. :heart:

Mulla kans siitä valkkarista on jo useampi viikko kun viimeks tuli
No... saishan tää nyt vielä sen pari viikkoa pysyä sisällä niin alkais oleen jo sit valmis.
Mut silti hiljaa mielessä toivoo jos vaikka kohta jo pääsis toisen tapaamaan =)

Mulla kans siitä valkkarista on jo useampi viikko kun viimeks tuli
No... saishan tää nyt vielä sen pari viikkoa pysyä sisällä niin alkais oleen jo sit valmis.
Mut silti hiljaa mielessä toivoo jos vaikka kohta jo pääsis toisen tapaamaan =)

Tiedän tunteen, itse esikoista odottelen :D :hug:

Yhteistyössä