Muodinmukainen mekko joka peittää sopivasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maksimekot on ihanan rentoja ja helppoja. En voi sietää jotain puoleen reiteen ulottuvaa nakinkuori-kynämekkoa, vaikka miehet varmaan on eri mieltä.

Mutta jos maksimekossa ei ole vyötäröä, niin mun päällä se näyttää vaan säkiltä.
Tai sit tämmönen. Tää on laittanu yöpaidan päälleen.
[https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008009674.html

Tuo sopii ihan kaikille! Pyöreät näyttää pyöreältä missä vaan koltussa, ja hoikat hoikalta. Tuon tyylinen mekko on just mukava =)

Eeeei!

Jos mulla on ihonmyötäinen mekko silloin kun vatsa pullottaa, näytän siltä että vatsa pullottaa. Jos on väljä mekko, nätytän paksulta ku ei huomaa että muualta olen kyllä hoikka :D

• Tykkää
Reactions: Echo ja Mustakettu
Eikö se viime kesän mekko enää kelpaa, vai pitääkö pakistanilaisen lapsen nälkäpalkalla neuloa teille uudet kesämekot?
Roiskutin vuosia palvelleen kesämekon päälle klooria. Värjäsin mekon ja läiskät peittyivät. Mekko on kuin uusi.
En tykkää linkkien kuvien mekoista.
Ostin aikoinaan Tarjoustalosta vastaavan mekon. Olin järkyttynyt, kun joku hoopo mies seurasi minua kaupassa ja sai sitten kassalla oudon hepulin, kun en kuulema olekaan nuori nainen. Olin jumpannut kotona ja kai kävelin liian nuorekkaasti.
Eilen Ylen uutisissa haastateltiin Katariina Souria ex Kata Körkkäinen.
Olen samaa mieltä hänen kanssa naisiin kohdistuvista ulkonäköpaineista.
Olen oma itseni enkä enää välitä pätkääkään muiden mielipiteistä koskien habitustani. Olen nauttinut maskiajasta.
Sen kätköissä on mielenkiintoista seurata maailman menoa.
Näin muutama yö sitten unta todella hyvin leikatusta mekosta. Ompelin aikoinaan paljon vaatteita.
Seuraan muotia ja pidän vaatekaapin minimaallisena.

Yhteistyössä