V
varmaan ärsyttävä naapuri
Vieras
Meillä rakensi naapuri talonsa (omakotitaloalue) niin, että kun se laittaa pannuhuoneessa puita palamaan (ja yleensä polttaa kaikki roskat yms.) niin se kaikki savu laskeutuu meidän pihaan...tai ei se silloin laskeudu kun se ei polta roskiaan siellä. 5 vuotta sitten kun sillä oli vauva niin se poltti kaikki sen vauvan vaipatkin siellä...tai niin me naapuristossa ainaki pääteltiin kun sieltä tuli hirvee musta savu ja haisi muoville ja paskalle :/ Tämä haju häiritsi siis muitakin kun vaan meitä, mutta meille se tuli kaikista voimakkaampana eikä ulkona voitu sillon oleskella. Terveysviranomaiset on sitä mieltä, että ei ne siellä mitään luvatonta polta kun ne kerta niin sanoo..
Mutta siis, oon huomannu että ko. ihmisille on nyt keväällä syntyny taas vauva...
Eilen olin leikkaamassa nurmikkoa ja mies ajoi trimmerillä sellasia paikkoja mihin ei ruohonleikkurilla päässy... ja kuulin yhtäkkiä kun naapurin emäntä huutaa hirveen isosti että "oikeesti saatana". Katsahdin sinnepäin ja näin miten se pihallansa heijaa vaunuja hirveeseen tahtiin.. kaippa se mun ruohonleikkuu häiritse heidän pilttinsä unia...
En sitten reagoinu mitenkään vaan jatkoin loppuun sen minkä olin aloittanut...
Vai olisko teijän mielestä mun nyt pitäny sitten tämän karjumisen myötä lopettaa omat pihahommat ja olla niinku kusi sukassa, ettei heidän kullanmurunsa häiriinny?
Tosin en kyllä aijo jatkossakaan oman pihan hommia koordinoida heidän vauvansa unien mukaan...
Ja jos nyt naapuri tämän sattuu lukemaan niin tervetuloa asiallisesti keskustelemaan ko. asiasta JOS asialliseen keskusteluun kykenet
mutta ainiin...eihän teidän tarvi meidän kanssa mistään keskustella...niin ei kait sitten meidänkään...
Mutta siis, oon huomannu että ko. ihmisille on nyt keväällä syntyny taas vauva...
Eilen olin leikkaamassa nurmikkoa ja mies ajoi trimmerillä sellasia paikkoja mihin ei ruohonleikkurilla päässy... ja kuulin yhtäkkiä kun naapurin emäntä huutaa hirveen isosti että "oikeesti saatana". Katsahdin sinnepäin ja näin miten se pihallansa heijaa vaunuja hirveeseen tahtiin.. kaippa se mun ruohonleikkuu häiritse heidän pilttinsä unia...
En sitten reagoinu mitenkään vaan jatkoin loppuun sen minkä olin aloittanut...
Vai olisko teijän mielestä mun nyt pitäny sitten tämän karjumisen myötä lopettaa omat pihahommat ja olla niinku kusi sukassa, ettei heidän kullanmurunsa häiriinny?
Tosin en kyllä aijo jatkossakaan oman pihan hommia koordinoida heidän vauvansa unien mukaan...
Ja jos nyt naapuri tämän sattuu lukemaan niin tervetuloa asiallisesti keskustelemaan ko. asiasta JOS asialliseen keskusteluun kykenet