munkin pitäis.. mut ei motivaatiota!!

  • Viestiketjun aloittaja siru66
  • Ensimmäinen viesti
siru66
kävin puntarissa 124kg, osa on nestettä koskapa jalkani ovat todella turvoksissa.. ees lenkkarit ei mahdu jalkaan.
nyt mun pitäs motivoitua pudottaan painoa kun enään en voi vedota imettämiseenkään.
mietin et jos käyn näyttämässä kinttuja lääkärille niin jos se samalla kirjoittas laihutuslääkettäkin. onko kellään kokemuksia niistä?? tai jotain tietoa.
mutta yrittäkää kiskoa mut laihuttamaan jookos
:D :D
 
Haave
Mun kaveri on syönyt reductilia nyt n. 2,5 kk ja sen paino on laskenut 4 kg siinä ajassa. Ja suurin osa kiloista lähti ekan kk:n aikana. Nyt kun kysyin, että miten on kiloja pudonnut, niin sanoi, ettei ne putoa mihinkään, kun motivaatio täysin nollassa eikä ole jaksanut yhtään kattoa mitä suuhunsa laittaa. Lääke tuo kyllä kylläisyyden tunteen ja sen avulla pystyy olla useitakin tunteja syömättä, mutta laihtuminen vaatii myös ruokavaliomuutoksen ja liikunnan lisäämistä. Haittapuolena kaveri kertoi sen, että lääke kuivattaa suuta. Voithan sä lääkärin kanssa jutella asiasta. Toivottavasti saat apua. Ja tuolla joku aika sitten kyselit niitä laihdutuskasetteja. Niitä on kyllä tehty. Jos kiinnostaa, niin selaile sivuja taaksepäin, laitoin viestiä niistä äänitteistä juhannuksen aikoihin.

Ja muhun iski kunnon laihdutusmotivaatio viikko sitten, kun terkkari huomautti kohonneista verenpainearvoista. Kyllä sen terveyden eteen on valmis tekee mitä tahansa. Olen lisännyt liikuntaa ja maanantaina aloitin elämäni viimeisen (toivottavasti) laihiksen. Helppoa ei ole ollut, mielitekoja on ollut paljon, mutta tähän asti niistä on vielä päässyt syömättä eroon. Liikkuminen tuo hyvän olon ja kun nyt on katsellut joka päivä alenevia painolukuja, niin sekin innostaa ja kannustaa jatkamaan uusien elintapojen opettelua ja ennen kaikkea tarkkailemaan sitä: miksi syö, milloin syö ja syökö vaikka maha olisi jo täynnä.

Mä toivotan sulle kovasti tsemppiä ja toivoisin, että sinäkin innostuisit laihduttamaan (joo, tiedän kokemuksesta, että on helppo sanoa: laihduta ja senkin tiedän, että se ei ole helppoa!)!
Mutta kuitenkin, yritä edes. Jos se laihdutuslääke vaikka innostaisi sut alkuun =) .

 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2004 klo 01:14 siru66 kirjoitti:
kävin puntarissa 124kg, osa on nestettä koskapa jalkani ovat todella turvoksissa.. ees lenkkarit ei mahdu jalkaan.
nyt mun pitäs motivoitua pudottaan painoa kun enään en voi vedota imettämiseenkään.
mietin et jos käyn näyttämässä kinttuja lääkärille niin jos se samalla kirjoittas laihutuslääkettäkin. onko kellään kokemuksia niistä?? tai jotain tietoa.
mutta yrittäkää kiskoa mut laihuttamaan jookos
:D :D
*kiskoo laihduttamaan* :D
Joo, on myös toinen laihutuslääke xenical, joka toimi niin että se vähentää rasvojen imeytymistä suolesta!! Ja tosiaan tää reductil vähentää näläntunnetta ja auttaa makeanhimoon!! kannattaa tosiaan kokeilla, itse en ole käyttänyt, mutta uskoisin että niistä oilis hyötyä kun sais pudotuksen vauhtiin!!!
Ja oikein kovasti tsemppiä sinulle!!! :)
 
Haave
Juu, kalliita ovat. Kk:n annos reductilia oli 86 e, jos en väärin muista. Miettikää nyt, n. 500 vanhaa mummon markkaa kuussa laihdutusvalmisteeseen. Tulee tosi kalliiks, jos pitempään käyttää. Ei mul ois ainakaan varaa :eek: .
 

Yhteistyössä