Hei!
Mulla oli ssg tutkimus pari viikkoa sitten. Mieheni oli tulossa mukaan mutta hän ei saanut olla mukana. Törkeää!
Ensin lääkäri teki normaalin tutkimuksen ja sitten alkoi itse tutkimus.Ensin hän laittoi levittimen (vau) ja sitten katetria. Kertoi koko ajan mitä teki. Katetrin laitto ei heti onnistunut ja kokeiltiin uudelleen..se sattui ja kolmannella kerralla meni. Sitten alettiin ruiskuttamaan sitä suolaliuosta ja ilmaa. Se sattui välillä tosi paljon. Niin kuin kovat menkkakivut. Heti kun sanoin että sattuu niin ruiskutus lopetettiin ja jatkettiin hetken päästä. Samalla ultrattiin sen pampun kanssa sisältä.
Toimenpide ei kestänyt kauaa. Hiukan oli heikko olo heti jälkeenpäin. Sain kaksi tulehdusta estävää pilleriä heti ja kaksi otin sitten illalla.
Olin ottanut 600 buranan ennen toimenpidettä. Seuraavana päivänä maistui kamala suolan maku suussa. Imeytyi vissiin jotenkin elimistöön.
Mäkään en ole mikään sairaalaihminen ja kipukynnykseni on matala, mutta hengissä selvittiin vaikka ei se mukavaa ollutkaan. Mulla molemmat oli auki.
Tsemppiä sinulle!