nasu
Mikähän mahtaa aiheuttaa vasemman kyljen vaimeasti pistävän jatkuvan kivun? Kipu on nyt pari viikkoa ollut melko jatkuvaa, mutta kylki oireili joskus muutama vuosi sittenkin samalla tavalla, mutta katosi sitten itsestään. Silloin kipu ilmeni lähinnä silloin, kun olin nälkäinen tai jouduin liian kauan istumaan samassa asennossa. Nykyään kipuilen myös vatsa täynnä, joskin nälkäisyys ja pitkään kestävä samassa asennossa istuminen esim. bussissa saa sen alkamaan todennäköisemmin. Oireita voi lievittää venyttelemällä ja esim. selkä suorana istuminen auttaa, mutta ne eivät poista niitä kokonaan.
Vielä yksi yhdistävä tekijä kipukausien välillä on se, että molemmilla kerroilla olin/olen dieetillä, mutta hyvin maltillisella sellaisella. Syön monipuolisesti arviolta 1200 - 1400 kcal päivässä.
Kipu ei tunnu kovin mukavalta, joten haluaisin sen pois. Tänäkin aamuna oli pakko nousta jo seitsemältä aamulla, kun en kivulta pystynyt nukkumaan. Onko jollakin vastaavia oireita ja mahdollinen selitys mystisille kivuille?
Vielä yksi yhdistävä tekijä kipukausien välillä on se, että molemmilla kerroilla olin/olen dieetillä, mutta hyvin maltillisella sellaisella. Syön monipuolisesti arviolta 1200 - 1400 kcal päivässä.
Kipu ei tunnu kovin mukavalta, joten haluaisin sen pois. Tänäkin aamuna oli pakko nousta jo seitsemältä aamulla, kun en kivulta pystynyt nukkumaan. Onko jollakin vastaavia oireita ja mahdollinen selitys mystisille kivuille?