Munasarjassa kystiä ja uusia munasoluja kasvaa vaikka edel. kierto ei ole vielä päättynyt?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Faith83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Faith83

Jäsen
08.02.2010
154
0
16
Pidettiin taukoa ekasta ivf:stä, joka oli 12/2009. Kesällä söin yhden kierron Clomeja, jotka varmaan nyt sekoittivat hormonit. Menkkoja odotellessa kävin VL:llä ultrassa tarkistamassa, että kaikki on hyvin, niin voisin aloittaa piikit ja toinen ivf seuraavassa kierrossa. NIIN EI!

Siellä oli joku vanha keltarauhaskysta, sitten uusi kysta tästä kierrosta plus lääkäri sanoi, että näkee uuden munarakkulan kasvamassa, vaikka menkkoja odottelen NYT. Elimistössä on joku hormonaalinen epätasapaino. EN OLE KOSKAAN KUULLUT TUOMMOISESTA! Onko kellään ollut?

Olen kyllä huomannut, että viime kierroissa aamulämpö ei nouse kunnolla ja ovistikut näyttävät mitä sattuu. Tuntuu että tätä p****aa kaatuu niskaan koko ajan lisää, jo 2v 3kk yritystä ja ei edes pääse ivf:ään, kun elimistö pettää koko ajan!! Tekee mieli kaatua maahan ja itkeä seuraavat 6 kuukautta.

joo, lääkäri sanoi, että pitää odottaa, ken tietää kuinka kauan. Ajattelin popsia ehkä jotain luontaistuotekaupasta ostettua, ehkä E-vitamiiniä.

Kiitos paljon tuesta kozmic, miten sinä itse voit?

Kylla taalla jaksellaan, naama taynna akne-nappyja ja niita on kropassakin niin paljon ettei melkein enaa "tavallista ihoa" nay ollenkaan :(

Muutoin ei yha edelleen mitaan tuntemuksia, alkaa olla vaikeeta pitaa toivoa ylla... Mies kylla vihjasi viikonloppuna, etta se olisi ehka sittenkin valmis miettimaan adoptiota JOS tasta nyt ei tule loppuje lopuksi mitaan. Ihan MIELETON helpotus mulle, mies on ollut tahan asti niin ehdottomasti adoptio-ajatusta vastaan. Onpahan sitten ollut "turhia" paineita naiden hoitojen onnistumisesta...

Toivottavasti toi sun ongelma tasaantuu pian etta paaset jatkamaan!!!

Kyllä ne munasolut voi kypsyä ilmeisesti miten sattuu. Itse olen alkuni saanut ihan kuukautisten jälkeen, joten ovulaatio on tapahtunut menkkojen viimeisillä hetkillä ja näin ollen munasolu on alkanut kasvaa edellisen kierron lopussa. Eli elävä todiste täällä moi! :D

Kroppa tekee jos jonkunmoisia kommervenkkejä mutta vain me elimistömme kyttääjät ne huomataan... Kyllä se siitä tasottuu vielä.

Yhteistyössä