Munasarjakystat??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Maiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

The Maiden

Aktiivinen jäsen
28.09.2009
1 576
0
36
Minulla on nyt kuukautiset ja eilisaamuna heräsin hikisenä ja kovissa kivuissa. Menin vessaan ja pöntöllä kipu paheni niin että huimasi ja tajunta heikkeni. Sain pestyä kädet ja tulin ulos vessasta. Lyyhistyin eteiseen ja mies heräsi ja kantoi mut takaisin sänkyyn.

Kuukautiset ei ole pahimmillaankaan olleet näin kivuliaita, joten olikohan se munasarjakystan repeämä? Pitäisikö sitä tutkituttaa jossain?

Lueskelin aiheesta ja ymmärsin sen vaikuttavan hedelmällisyyteen. Kaksi lasta on, ja ajattelin, että se ehkä riittää meille, mies haluaisi jossain vaiheessa kolmannen.

Jos epäilet kystia, tai niiden puhkeamia, mars oitis lääkäriin. Puhjennut kysta on päiväystyksessä hoidettava juttu.

Itselläni on kystista paljonkin kokemusta, mutta on parempi etten niitä kerro, kun eivät ole kauhean hyviä. Lääkäriin kuitenkin sinun suosittelen menevän mahdollisimman pian.Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:
Ai :( No täällä ei ainakaan kukaan sunnuntaina ultraa, mutta soitan nyt päivystykseen ja kysyn mitä ovat mieltä.

Kerrohan sitten mitä sanoivat. Kyllä sairaaloissa on ultrat aina käsittääkseni.

Käski tulla herkästi takaisin, jos kipuja vielä tulee... Mulla vielä istahtaessa pistelee ja alaselkä vähän kipeä. Soitan huomenna ajanvaraukseen ja pyydän päästä gynelle. Vähän pelottaa, olin ajatellut kyllä että lapsiluku on täynnä mutta en ole vielä pystynyt luopumaan vauvatavaroista.

Yhteistyössä