P
Paplari girl
Vieras
Gynekologin lausunnossa on maininta, että vasemman puolen munasarjassa on kysta 3*3 cm. Minulla on ollut kovaakin mahakipua alhaalla oikealla puolen. Suolisovaivoja ollut myös, mutta tähystyksessä ei löydetty mitään (vasemmalla puolen oli divertikkeleitä, samalla puolella kuin sydän. Kipu tuntuu välillä enemmän alempaa eli ei niinkään suolistossa.
Jos gynekologi puhuu vasemmasta munasarjasta niin onhan se nyt minun vasen (eli sama puoli kuin missä sydän) vai hänen katsottunaan vasen, eli minun oikea?
Menipä hankalaksi =)
Ja voiko tuo munasarjakysta siis aiheuttaa välillä koviakin kipukohtauksia, siis tyyliin että kipu on niin kova ja säteilee navanseudulla asti kramppaamalla että oksennat ja olet tilaamassa jo ambulanssia??
Jos gynekologi puhuu vasemmasta munasarjasta niin onhan se nyt minun vasen (eli sama puoli kuin missä sydän) vai hänen katsottunaan vasen, eli minun oikea?
Menipä hankalaksi =)
Ja voiko tuo munasarjakysta siis aiheuttaa välillä koviakin kipukohtauksia, siis tyyliin että kipu on niin kova ja säteilee navanseudulla asti kramppaamalla että oksennat ja olet tilaamassa jo ambulanssia??