Munasarjakysta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja angelbird
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

angelbird

Jäsen
27.09.2012
56
0
6
Haluaisin tietää kokemuksia. Mulla reilu viikko sitten leikattiin iso kysta, laskujen mukaan olis seuraavana päivänä pitäny menkat alkaa mutta vieläkään ei o. Lääkäri sanoi et on henkilökohtaista vaikuttaako leikkaus kiertoon.. Nyt haluaisinkin kokemuksia kuulla et kauanko täytys oottaa et vois aloittaa kuumeilun.

Ei ole kokemuksia..vielä. :) Samaa itsekin mietin, että mahtaakohan menkat alkaa ajallaan skopian jälkeen vai vaikuttaako toimenpide jotenkin kiertoon..Ja jos vaikuttaa niin kuinka kauan? Mulla siis pitäisi alkaa kuukautiset noin viikon päästä laparoskopiasta.

Minulla todettiin 2005 4cm munasarjakysta ja annettiin resepti hormooniin että saataisiin se kutistumaan pois, no en kuitenkaan aloittanut sitä lääkettä kun oli olo että olisin raskaana vaikka ultrassa ei mitään näkynytkään. Testi oli positiivinen ja soitin että vaihdetaan se kontrolliaika vaikka alkuraskauden ultraan ja minulla raskaus kutisti tuon kystankin.
Minulla ei ole laparoskopia vaikuttanut kiertoon mitenkään. Mutta sekin on yksilöllistä miten kroppa käyttäytyy. Kaavinnastakin vuotoa oli vain samana päivänä ja sitten ei mitään.

täällä ei edelleenkään menkkoja ja toimenpiteestä 20 päivää.. eilen oli vessassa käydessä valkovuoto vaaleanpunertavaa ja aattelin että menkat olisi alkanut mutta sen jälkeen ei mitään. mielikuvituskin alkoi tekemään tepposia ja aattelin et oisko voinu olla kiinnittymistä jos toimenpiteen jälkivuoto ois ollu myös menkat niin sillon siitä laskettaessa sopis.. en tiedä testejä on ovis ja raskaustestejä mut ne saa pysyäkin kaapissa..

Yhteistyössä