Munarakkula puhjennut, kun tehty inssi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miksu

Jäsen
08.04.2005
104
0
16
Onko kellään samanlaisia kokemuksia, kun tehty inssi ja katsottu sitä ennen uä:llä niin munarakkula onkin jo puhjennut ja silti tullut plussaa.....

Itsellä oli 3.4 toinen inssi ja edellisenä päivänä 2.4 kun oli ultra niin selkeä johtaja follikkeli näkyi uä:ssä 26 mm ja limis 12 mm. sitten Pregnylin pisto ja tosiaan seuraavana päivänä oli inssi, jossa näkyi, että munarakkula tyhjentynyt. Lääkäri mukaan ei ollut myöhäistä tehdä inssi ja oltiinhan peuhailtu edellisenä iltanakin. Kuitenkin tulis sellainen olo, että tapahtuiko kaikki liian myöhään.

Onko kellään samanlaisia kokemuksia ja olisi peräti tullut plussaa.....

Mulla oli toisessa inssissä munarakkula puhjennut juuri ja lekuri oli sitä mieltä, että ajoitus oli aivan nappiin. Tiedä häntä, ei kuitenkaan tuottanut sitä kaivattua plussaa..Käsittääkseni munarakkulan puhkeamisen jälkeen on aikaa 24h, koska sen verran munasolu elää naisen elimistössä hedelmöityskykyisenä.

Eli voisi vielä olla siis toivoa. mullakin oli kaiken kaikkiaan kolme munarakkulaa tyrkyllä.....oli kaikki yli 20 mm. Oliko sulla ihan normaalit oireet ennen menkkojen tuloja kun plussasit?

Meilläkin sanoi, että parempi, kun on jo puhjennut. Tämän toisen kohdalla nyt ei voi tietää kumpi sitten loppujen lopuksi lähti hedelmöittymään - se puhjennut vai se toinen.

Minä en hirveämmin oireillut. Rinnat arat ja menkkaoireet niin kuin aina ennen menkkoja. Tässä sitä silti ollaan..

Minusta teidän tilanteenne kuulostaa hyvältä, jos rakkuloiden koko on ollut tuota luokkaa ja kuitenkin kolme rakkulaa ollut tyrkyllä (aina parempi).

Tsemppiä! <br><br>

Pietu- juuri itselläni on rinnat tosi arat ja muutenkin pms:n kaltaisia oireita. Viikon päästä vasta menkkojen pitäisi alkaa. Kyllä tämä odotus on piinaa. Oliko sulla tukena Terolutit? Mie olen niitä joka kierto popsinut kun aiemmin oli tiputtelu vuotoa juuri viikkoa ennen menkkoja. Nyt onneksi sekin on kadonnut....

Yhteistyössä