näinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu::hug: Siihen ei oikeastaan ole kun yksi lääke... :saint:
KadeAlkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:näinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu::hug: Siihen ei oikeastaan ole kun yksi lääke... :saint:
meillä se lääke hautuu mahassa.. :heart:
Näin justiinsa!Alkuperäinen kirjoittaja katalin:tiedän niiiiiiiiiiiiin tunteen. ihan tuskaa olla ku tahtois niin saada oman nyytin <3
Meillä kans. Montako viikkoa sulla on vielä h-hetkeen?Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:näinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu::hug: Siihen ei oikeastaan ole kun yksi lääke... :saint:
MONTA. La on vasta elokuun 20. Elikkäs piitkä taival vielä.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Meillä kans. Montako viikkoa sulla on vielä h-hetkeen?Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:näinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu::hug: Siihen ei oikeastaan ole kun yksi lääke... :saint:
ONNEA ODOTUKSEEN!!!Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:MONTA. La on vasta elokuun 20. Elikkäs piitkä taival vielä.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Meillä kans. Montako viikkoa sulla on vielä h-hetkeen?Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:näinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu::hug: Siihen ei oikeastaan ole kun yksi lääke... :saint:
Mut aika menee kyl niin pirun nopsaa et kohta havahdun siihen kun oon synnärillä :xmas:
Kiitos :flower: =)Alkuperäinen kirjoittaja Iituliina:ONNEA ODOTUKSEEN!!!Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:MONTA. La on vasta elokuun 20. Elikkäs piitkä taival vielä.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Meillä kans. Montako viikkoa sulla on vielä h-hetkeen?Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:näinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu::hug: Siihen ei oikeastaan ole kun yksi lääke... :saint:
Mut aika menee kyl niin pirun nopsaa et kohta havahdun siihen kun oon synnärillä :xmas:
Me lakattiin yrittämästä ja mentiin lääkäriin, sieltä apu saatiin mikrohedelmöityksellä. Nyt meillä on vauva, mutta eipä auta kotikonstit jos vielä lisää haluaisimme. :'(Alkuperäinen kirjoittaja ppp::wave: Ihan sama fiilis täälläkin. Yritetään ja yritetään eikä mitään tule!!! Kunpa jonain päivänä meillekkin se onni osuisi...
Terve Järki?Alkuperäinen kirjoittaja Sisu::hug: Siihen ei oikeastaan ole kun yksi lääke... :saint:
Meilläkin viimeinen inssi nyt menossa ja seuraavana ivf/icsi. Toivottavasti sillä viimeistään tulos tulisi. Kade olen minäkin niille jotka helposti lisääntyvät.Alkuperäinen kirjoittaja jeejeejeejejejejej:Me lakattiin yrittämästä ja mentiin lääkäriin, sieltä apu saatiin mikrohedelmöityksellä. Nyt meillä on vauva, mutta eipä auta kotikonstit jos vielä lisää haluaisimme. :'(Alkuperäinen kirjoittaja ppp::wave: Ihan sama fiilis täälläkin. Yritetään ja yritetään eikä mitään tule!!! Kunpa jonain päivänä meillekkin se onni osuisi...
Olen kade niille, jotka voivat tuosta noin vain lisääntyä. :kieh:
Kaupallinen yhteistyö: Storytel