Mun vatsa pitää samanlaistä ääntä kuin viemäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äänekäs vatsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äänekäs vatsa

Vieras
Mistähän voi johtua erittäin kovat suolistoäänet? Tunti sit heräsin vatsan mölinään. Pitää koko ajan kamalaa mölinää, uskaltaakohan tästä edes lähteä töihin, jos tulee vaikka yhtäkkiä ripulit matkalla housuun? Vatsa ei oo kylläkään yhtään kipee ei ainakaan vielä oo mitään vatsatautiin viittaavaa, ainoastaan noi kamalat suolistoäänet. Taatusti kuulee vieruskaveri bussissa.

"jos tulee vaikka yhtäkkiä ripulit matkalla housuun"
Monenlaista ruikkutautia olen elämässäni kokenut ja otsasuoni pullottaen pidätellyt, mutta ei se ikinä housuun ole silti tullut...

[QUOTE="vieras";22322489]Ootko jotain sellasta syönyt mikä vois aiheuttaa?[/QUOTE]

Ihan normi ruokaa söin eilen. Toissa yönä tuli kyllä popsittua muutaman Burana 800mg ja pari tablettia migreenilääkettä päälle, en sit tiedä johtusko siitä.

[QUOTE="vieras";22322496]"jos tulee vaikka yhtäkkiä ripulit matkalla housuun"
Monenlaista ruikkutautia olen elämässäni kokenut ja otsasuoni pullottaen pidätellyt, mutta ei se ikinä housuun ole silti tullut...[/QUOTE]

no jos nyt sattuis kova vesiripuli bussimatka aikana yllättämään ni kyllä siinä pidättelemistä olis, ei oo näissä hkl:n busseissa vessaa. Sain muuten synnytyksessä IV:n asteen repeemät, joten on jo valmiiks välillä hommia, että saa pidäteltyä jos vähänkin löysempi vatsa. Repeemät tietysti saman tie korjattiin, mutta vaivaa silti jäänyt.